سرمربی پینگ‌پنگ زنان: هیچکس انتظار مدال ندا شهسواری را نداشت

سرمربی پینگ‌پنگ زنان: هیچکس انتظار مدال ندا شهسواری را نداشت

حمیده ایرانمنش درباره کسب مدال انفرادی ندا شهسواری در بازی های کشور اسلامی گفت: انتظار نمی رود در انفرادی مدال آوری شود چرا که سرمایه گذاری در گروه تیمی است.

به گزارش میجیک، تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی را به دست آورد و در دور قبل از عنوان خود دفاع کرد. از سوی دیگر در بخش انفرادی ندا شهسواری و شیما صفایی نمایندگان پینگ پنگ ایران هستند و شهسواری به مدال نقره مسابقات دست یافت.

حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران درباره این مسابقات به میجیک گفت: ابتدا یک مسابقه انفرادی برگزار شد که دو نفر اجازه حضور داشتند. شهسواری و صفایی را نیز بر اساس رتبه بندی جهانی انتخاب کردیم. 14 کشور در دو بخش انفرادی و تیمی حضور داشتند که یکی از رقابتی ترین بازی های کشورهای اسلامی است.

وی افزود: پیش از این خانم شاهواری یک بار در انفرادی سوم شده بود و تاکنون فینالیست نشده ایم. هیچکس انتظار ندارد در بخش انفرادی مدال بگیرد زیرا سرمایه گذاری در بخش تیمی است. ندا در نیمه نهایی رنکینگ جهانی 80 را کسب کرد که بسیار مهم بود. حریف فینال چپ دست است، ندا هم زمان زیادی را در نیمه نهایی سپری کرد و نتوانست در فینال طلا بگیرد. با این حال، کار ارزشمند است.

ایرانمنش درباره سطح مسابقات تیمی گفت: هشت تیم شرکت کردند و در دو گروه قرار گرفتند. در جدول دوم با بنگلادش، ازبکستان و آذربایجان بازی می کنیم. در مرحله گروهی همه دیدارها را 3 بر صفر بردیم. البته در بازی با ازبکستان انتظار این را نداشتم چون او با تیم اصلی درگیر بود اما خوشبختانه با ترکیب خوب و تلاش بازیکنان این بازی را بردیم.

وی افزود: گروه نسبتاً سختی داریم اما خوشبختانه به عنوان گروه برتر به نیمه نهایی صعود کردیم و به مصاف مالدیو رفتیم. این تیم پارسال در مسابقات آسیایی در گروه ما بود و به راحتی آنها را شکست دادیم اما در یک سال و نیم اخیر خیلی پیشرفت کرده اند که خیلی دور از انتظار ماست. شاید در آینده ای نه چندان دور یکی از رقبای اصلی ما باشد. در فینال با ترکیه بازی کردیم. شاید روی کاغذ شانس ترکیه برای برد مقابل ما 70 بر 30 باشد و من هم 55 بر 45 شانس برد ترکیه را می دهم چون از نظر رده بندی و آمادگی خیلی خوب است. خوشبختانه این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و با ترکیب مناسب پیروز شده ایم.

ایرانمنش درباره برنامه های تیم ملی برای مسابقات جهانی که مهرماه برگزار می شود، گفت: خانم. شهسواری و حاجیلو به همراه دو بازیکن غیر ملی پوش دیگر با هزینه شخصی به تور بین المللی چک اعزام خواهند شد. پس از آن کمی استراحت کرده و وارد کمپ شدیم. زمان اردو را به فدراسیون ارسال کرده ایم و منتظر تایید هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا