مطالب میجیک

سرمربی و ۵ هندبالیست ذوب آهن گرفتار کرونا/ غارسی: می‌توانستیم با اختلاف بیشتری ببریم

سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق گفت: “شروع بدی داریم. اگر کار را بهتر شروع کنیم ، می توانیم Z change را با اختلاف بیشتری شکست دهیم.”

به گزارش میجیک ، در جریان رقابت های لیگ برتر هندبال زنان ، تیم تغییر Z با تجربه اصفهان مقابل تیم سنگ آهن بافق که اولین سال حضور خود را در این رقابت ها تجربه کرد ، با دو گل شکست خورد. اماس. کوهیان دلیل این شکست را عدم وجود بازیکنان اصلی در تیم به دلیل آزمایش مثبت تاج عنوان کرد. به گفته کوهیان ، زهرا علوی ، سرمربی تیم Z تغییر کرد و 5 بازیکن این تیم در کرونا گرفتار شدند.

صحبت های دو سرمربی تیم به شرح زیر است:

کوهیان پس از شکست تیم ذوب آهن در برابر بافق در بازی رفت لیگ برتر هندبال بانوان ، گفت: پنج بازیکن و سرمربی تیم ما از بیماری کرونا قلب رنج می بردند و مدیرعامل باشگاه به او اجازه نمی داد با این تیم به تهران بیاید. این بهترین تصمیم است زیرا این یک مشکل برای تیم و سایر تیم ها است. ما در این شرایط 5 بازیکن اصلی نداریم ، اما این می تواند یک پیروزی برای تیم باشد. تیم بافق تیمی جوان و بدون تجربه است. فقط 3 بازیکن باتجربه در این تیم حضور دارند. متأسفانه بازیکنان ما از نظر تاکتیکی موفق نیستند. بازیکنان بافق خیلی خوب بازی می کنند.

ناهید گارسی ، سرمربی تیم سوزاندن اوره بافق ، پس از پیروزی در برابر تغییر تیم Z گفت: “ما شروع بدی داریم.” اگر شروع خوبی داشته باشیم ، می توانیم با اختلاف بیشتر پیروز شویم. بازیکن من هنوز جوان است و در استقامت نقش اول را دارد اما متأسفانه به دلیل کمبود تجربه ، چند توپ را از دست داد و کمی عقب رفت. ما به لیگ آمده ایم تا ببینیم آیا می توانیم به هدف برسیم. تنها با یاری خداوند می توانیم به نتایج مطلوب برسیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا