مطالب میجیک

سرمربی والیبال دختران نوجوان: مسئولیت باخت را قبول می‌کنم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران با بیان اینکه مسئولیت شکست مقابل تایلند بر عهده اوست، تاکید کرد: در نقطه حساسی ایرادات فردی بیشتری داریم و این تفاوت با تایلند است.

به گزارش میجیک، تیم ملی والیبال بانوان ایران از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) به وقت ایران به مصاف تایلند میزبان رفت و با نتیجه 3 بر 3 شکست خورد.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی درباره این دیدار گفت: فکر می کنم بچه ها امروز واقعا والیبال خوبی نشان دادند. ما در یک نقطه بحرانی خطاهای فردی بیشتری داریم و این تفاوت با تایلند است. بازیکنان ما می توانند بازی را از تایلند دریافت کنند. بازیکنان از نظر ذهنی آماده هستند، ما می گوییم می توانند تایلند را شکست دهند و نمی توان به آنها رسید. من خیلی امیدوار بودم که برنده شویم، اما تایلند با تاکتیک خوب، توانایی تهاجمی و سرعت بالا بازی را برد.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می گویم، آنها والیبال عالی بازی کردند. هنوز دو بازی داریم و امیدوارم در بازی بعدی نتایج بهتری بگیریم. همچنین می خواهم به این نکته اشاره کنم که ما هرگز نمی توانیم تایلند را در هیچ رده ای شکست دهیم. من نمی خواهم باختی را اینگونه توجیه کنم. مسئولیت باخت را پذیرفتم اما امروز خوب بازی کردیم و اگر بچه ها کمتر اشتباه می کردند بازی پنج بازی می شد و می توانستیم نتایج بهتری بگیریم. با این حال کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و متاسفانه شکست خوردیم.

شعبانیان در خصوص احتمال صعود ایران به جمع چهار تیم برتر آسیا گفت: در حال حاضر تمام برنامه هایم این است که بچه ها از نظر روحی و روانی آماده شوند و در بازی بعدی با انگیزه بهتر بازی کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا