مطالب میجیک

سرمربی والیبال دختران جوان: فرصت کمی تا قهرمانی آسیا داریم/ در کاپ ایتالیا شرکت می‌کنیم

پدیده بلوری زاده گفت: هنوز زمان کمی تا مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در رده سنی جوان باقی مانده است، اما تلاش می شود تا بعد از جام حذفی ایتالیا، ترکیب اصلی مشخص شود.

به گزارش میجیک، لیگ برتر والیبال بانوان با قهرمانی تیم کاشان باریج اسانس به پایان رسید. با پایان لیگ، اردوی تیم ملی برای آماده سازی تیم ها از رده های مختلف برای مسابقات پیش رو برگزار شد.

پدیده بلوری زاده، سرمربی تیم ملی بانوان جوان درباره کیفیت مسابقات لیگ به میجیک گفت: به دلیل اینکه تیم های درگیر و تعداد بازی ها در هفته بیشتر است جذابیت مسابقات من بیشتر شد اما چون تیم دیر بسته شد. ، آنها وقت نداشتند آماده شوند.” و گاهی اوقات بازیکنان از سفر خسته می شوند. با این حال لیگ کیفیت خوبی دارد.

وی درباره قهرمانان باریج اسانس بیان کرد: تیم کاشان علاوه بر اینکه پله ای پیش رفت و به تدریج انسجام تیمی پیدا کرد، مهره بسیار خوبی هم داشت. برخی از بازیکنان او لژیون هستند و برخی از آنها هنوز جوان هستند. از طرفی فکر می کنم مربیان تیم نیز بسیار کمک کننده هستند و کارکنان اغلب بازیکنان را از بحران نجات می دهند که در حفظ انسجام تیم بسیار موثر است.

وی افزود: ذوب آهن مشکل دارد؛ یکی از بازیکنان فنی را از دست داد و کسانی که از این تیم گذشتند نیز در ناحیه لگن احساس ناراحتی کردند، فکر می کنم تیم خیلی خسته است، برخی بازیکنان و مربیان مریض هستند، این یک ورزش است. رقابت و تیم باید سخت کار کند تا موقعیت خود را حفظ کند، زیرا حفظ یک موقعیت دشوارتر از به دست آوردن است.

بلوری زاده درباره بازیکنان جوانی که به تیم ملی لیگ برتر دعوت شده اند، گفت: در لیگ برتر همه را به اردو دعوت می کنیم و همه شامل بازیکنان مورد انتظار هستند.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی جوانان و رقابت مقابل این تیم گفت: اردو قبلا انتخاب شده بود اما اکنون تیم تعطیل است و اردوهای آماده سازی در حال برگزاری است. در اواخر فروردین 1401 جام جهانی ایتالیا را داشتیم که در رده سنی 19 سال برگزار شد. دعوتنامه به ایران ارسال شد و آقای داورزنی و خانم محمدیان با اعزام تیم به بازی تدارکاتی برای مسابقات قهرمانی آسیا در تیرماه موافقت کردند. 15 بازیکن را به ایتالیا می آوریم و پس از آن تقریباً به تیم اصلی می رسد و روند آماده سازی برای مسابقات آسیایی ادامه می یابد.

وی گفت: بازیکنان با تیم های لیگ دسته اول و سوپرلیگ قرارداد دارند و هدف این است که بازی های لیگ به آنها کمک کند و در زمین تجربه کسب کنند. البته به استثنای یکی، بازیکنان سوپرلیگ دو بازیکن در زمین نیستند و این یکی از مشکلاتی است که وجود دارد، اما تلاش می کنیم تیمی منسجم و مناسب برای ایران آماده کنیم.

وی در پاسخ به تعامل با کمپدلی سرمربی تیم بزرگسالان ایتالیا گفت: سرمربیان همه رده های ملی قبل از آمدن خانم کمپدلی با خانم محمدیان جلسه ای داشتند و تبادل اطلاعات کردند. اماس. کمدلی هم در تمرینات ما هر زمان که فرصت داشته باشد برای تیم بزرگسالان تست بدهد به تمرین می آید، بنابراین اگر بازیکنی بعد از مسابقات جوانان بتواند به تیم بزرگسالان بپیوندد از این به بعد تست می گیرد. تعامل وجود داشت اما از آنجایی که الان سه رده ملی در اردو وجود دارد و خارج از اردوی چمران هم تمرین می کنیم، فکر نمی کنم از این به بعد برای همه تیم ها راحت باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا