مطالب میجیک

سرمربی تیم والیبال زنان ذوب‌آهن: کنترل کرونا در لیگ‌متمرکز راحت‌تر است

فریبا صادقی گفت در مورد والیبال بانوان لیگ برتر ، این رقابت به راحتی انجام می شود تاج گذاری متمرکز ، اما یک روش فنی برای بازی بهتر است.

به گزارش میجیک ، لیگ برتر والیبال بانوان 29 آبان ماه در دو گروه برگزار می شود. در گروه اول تیم سایپا ، شهرداری قزوین ، اکسون و سروگامتان بابل قرار دارند و تیم های ذوب آهن اصفهان ، پیکان ، استارگان فارس و خجسته تهران در گروه دوم به مصاف هم می روند.

فریبا صادقی ، سرمربی تیم Z Change Z در مورد آمادگی تیمش به میجیک گفت: ما تیم را برای شروع مسابقات که اوایل آبان است آماده کرده ایم و مشکلی نداریم اما چون برخی از تیم ها خواستار تمرکز لیگ هستند ، این تیم به تعویق می افتد

وی در مورد چگونگی برگزاری لیگ در دو گروه و به صورت متمرکز صحبت می کند: برگزاری لیگ به صورت متمرکز کنترل تاج را آسانتر می کند زیرا وقتی بازیکنان وارد مرحله رقابت می شوند ، کمتر تلاش می کنند و ویروس گسترش می یابد. شرایط فعلی بهتر از بازی است اما به طور کلی بازی بهتر از کیفیت کار است.

صادقی در مورد تیم گفت: من فکر می کنم تیم از نظر فنی و کیفی متعادل است و تیم های سخت و متوسط ​​در هر دو گروه حضور دارند. البته رقابت در گروه ما سنگین تر است زیرا ما و پیکان آنجا هستیم اما تیمی که سال گذشته ادعا کرد در گروه سایپا نبود.

سرمربی تیم Z Change به تلاش خود برای قهرمانی در لیگ اشاره کرد و گفت: ما در سال گذشته تیم خود را حفظ کردیم و بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفتیم. امیدوارم که در لیگ و کرونا حضور خوبی داشته باشیم و آسیب دیدگی تاثیری در وظایف ما نداشته باشد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا