مطالب میجیک

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان: بهتر شده‌ایم اما هنوز نقاط ضعفی داریم

مریم ایراندوست گفت که وضعیت تیم ملی فوتبال زنان نسبت به چند ماه قبل از نظر فنی بهبود یافته است ، اما هنوز کاستی هایی وجود دارد.

به گزارش میجیک ، تیم ملی فوتبال زنان ایران در اردوی آماده سازی در ازبکستان حضور دارد تا خود را برای مقدماتی جام ملت های آسیا آماده کند. تیم ملی در اولین بازی دوستانه خود مقابل ازبکستان 2-0 شکست خورد.

مری ایراندوست ، سرمربی تیم ملی ، پس از شکست گفت: “با توجه به شرایط سختی که اکنون وجود دارد و به دلیل همه گیری کرونا ، بسیاری از کشورها حاضر به انجام یک بازی دوستانه نیستند.” با تشکر از تلاشهای فراوان مسئولان فدراسیون فوتبال ، ما اردوی آماده سازی در ازبکستان را ترک می کنیم خوب است ، و من باید از همه افرادی که به کسانی که از ما حمایت می کنند عشق می ورزند تشکر کنم.

وی در مورد اولین بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان گفت: بعد از بازی با دوستان فوتبالی اش تماس تلفنی گرفته شد که از نظر فنی وضعیت تیم و بازیکنان چه از نظر فنی و چه از نظر جسمی متفاوت از سه ماه قبل بود. ” البته کاستی هایی وجود داشت که قبل از اعزام به ازبکستان باید در دو اردوگاه قبلی برطرف می شد.

ایراندوست ادامه داد: ما واقعاً تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به عشق فدراسیون و همین دیدگاه که با صعود ما به تیم ملی فوتبال بانوان چیزی نمی دهد پاسخ دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا