سرمربی تیم زنان نفت: تا قهرمانی راه زیادی مانده/ سه دور مسابقه آسیب‌زا است

سرمربی تیم زنان نفت: تا قهرمانی راه زیادی مانده/ سه دور مسابقه آسیب‌زا است

پریسا امامی درباره برگزاری سه دوره مسابقات سوپرلیگ فوتسال بانوان گفت: برگزاری سه دوره مسابقات خسته کننده و طاقت فرسا است و نیم فصل سوم نابودی را به همراه دارد.

به گزارش میجیک، چهار هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان می گذرد و تیم پالایش نفت آبادان در تمامی دیدارهای خود پیروز شد. این تیم در هفته پنجم مسابقات به مصاف پیکان قهرمان فصل قبل می رود و کار سختی را پیش رو دارد.

پریسا امامی درباره کیفیت سوپرلیگ به میجیک گفت: هشت تیم در مسابقات داریم و کیفیت لیگ نسبت به سال های گذشته بالاتر است. مثل سال های گذشته تیم زمینی هیجان انگیزی نداریم. همه تیم ها کیفیت بالایی دارند و نتایج نزدیک است.

وی درباره عملکرد این تیم گفت: تمرینات خود را از سه هفته مانده به لیگ آغاز کردیم. در بازی اول دربی داشتیم و حفر اهواز را شکست دادیم. بازی هفته آینده راحت تر است و برنده شوید. در هفته سوم مقابل تیم ماهر و باتجربه نصر کار سختی داشتیم اما سه امتیاز بازی را هم گرفتیم.

امامی افزود: در هفته چهارم میزبان رایزکو بودیم و تقریبا آسان بود. یکی از ملی پوشان ما مصدوم است و او را تا پایان نیم فصل نداریم. خانم زارعی و خسروی مصدومیت جزئی هم داشتند که به آنها استراحت دادیم تا برای بازی با پیکان در هفته پنجم مسابقات آماده شوند.

وی در خصوص دیدار با پیکان در هفته پنجم این مسابقات گفت: پیکان قهرمان فصل قبل بود. تیم سازنده و بازیکنان باتجربه ای دارد. از طرفی بازیکنان جوانی هم هستند که خوب بازی می کنند. امیدوارم با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با بیان اینکه هنوز برای صحبت درباره قهرمانی زود است، تاکید کرد: هنوز چهار هفته را پشت سر می گذاریم و باید در سه دور رقابت کنیم. البته نتایج به دست آمده در آینده سودمند خواهد بود، اما هنوز راه زیادی در پیش است. قدم به قدم پیش می رویم و سعی می کنیم در هر مسابقه امتیاز کسب کنیم.

وی با انتقاد از برگزاری سه دوره لیگ برتر گفت: لیگ سطح بسیار خوبی دارد اما برگزاری سه دوره خسته کننده و خسته کننده است. مصدومیت های زیادی داشتیم و نیم فصل سوم با مصدومیت همراه بود. امیدوارم مشکلی برای بازیکنان ایجاد نشود. بهتر است مثل قبل دو دور برگزار شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا