مطالب میجیک

سرمربی‌تیم‌ملی کشتی‌زنان: می‌ترسیدم دختران پا روی تشک بگذارند/ باید قهرمانی جهان را تکرار کنیم

آنا براتی گفت یکی از کارهایی که تیم ملی باید انجام دهد تکرار مسابقات قهرمانی جهان است.

به گزارش میجیک ، تیم کشتی فرنگی بانوان آلیش ایران پس از قهرمانی در مسابقات جهانی قزاقستان از ژانویه 1998 بی تحرک بوده و به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور کشته شد.

علی براتی ، سرمربی تیم ملی بانوان در گفت وگو با میجیک ، اظهار داشت: من برنامه ها و آرزوهای بزرگی برای تیم ملی دارم و یکی از کارهایی که باید انجام دهم تکرار مسابقات قهرمانی جهان است اما اکنون کرونا مجاز به برنامه ریزی است. این مدت طولانی را فراهم نمی کرد ، بنابراین اولین برنامه ارزیابی کشتی گیر بود که تیم را به همراه چند نفر دیگر به مسابقات جهانی دعوت کرد.

وی افزود: ما 9 ماه است که به این کشتی گیران اهمیتی نمی دهیم ، اگرچه با هم در ارتباط بوده ایم و آنها در مورد تمرینات خود صحبت می کنند ، اما باید نتیجه این اردو را ببینیم.

سرمربی تیم ملی بانوان با بیان اینکه این کشتی از زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است گفت: این اختلال برای ما خیلی بد بود و برنامه های ما را به تعویق انداخت. تمام سالن های کشتی بسته بود و من می ترسیدم که دختران بتوانند روی تختها راه بروند زیرا زندگی آنها بسیار مهم بود. با این وجود کشتی گیران تمرینات ورزشی و از آنجا که این فنون را می دانند ، پس از تناسب اندام ، به احتمال زیاد به اوج آمادگی می رسند.

براتی درباره اردوی تیم ملی گفت: از مردم دعوت می شود تاج آزمایشی را در شهرها امتحان کنند و در صورت سالم بودن به اردو بروند. این مرحله از اردوگاه برای آموزش و آزمایش های میدانی تخصص بیشتری دارد و ما که در تشک های جداگانه کار می کند و با هم نمی جنگیم ، برخورد نمی کنیم. علاوه بر این ، سالن های تمرینی را با خانم میرزایی (سرپرست تیم ملی) و ضد عفونی شده قبل از شروع کار دیده ایم.

وی در مورد برنامه بعدی کشتی زنان گفت: “برنامه بعدی یک مسابقه ملی است ، بنابراین ما می توانیم همه کشتی گیران را آزمایش کنیم.” گویا این رقابت ها یک ماه پیش در فوریه یا مارس برگزار می شود ، اما به دلیل شیوع تاج لغو شد. هم اکنون نیز با وجود این بیماری ، باید یک برنامه کوتاه مدت داشته باشیم و به آرامی به جلو حرکت کنیم.

سرانجام براتی گفت: “من از آقای علیرضا دبیر تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و این موقعیت را به من دادند.” علاوه بر این ، من می خواهم از خانم ستاره اسماعیلی (سرمربی سابق تیم ملی) که برای تیم زحمت کشیدند تشکر کنم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا