مطالب میجیک

سرمربیان تیم‌های ملی والیبال دختران نوجوان و جوان مشخص شدند

در نشستی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون والیبال ، مربیان تیم های ملی دختر و پسر مشخص شدند.

به گزارش میجیک ، در نشستی با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان ، میترا شعبانیان به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان معرفی شد و پدیده بلوری زاده به عنوان سرپرست معرفی شد. مربی تیم ملی جوانان بانوان

نایب رئیس فدراسیون والیبال بانوان در خصوص این جلسه گفت: در این جلسه برنامه ها و سیاست های والیبال زنان مورد بررسی قرار گرفت و سرمربیان تیم های ملی جوانان و دختران معرفی شدند و برنامه ها و سیاست های هر تیم مورد بحث قرار گرفت. “

محمدیان افزود: کادر فنی دو تیم با وضعیت آشنا شدند ، در نیمه دوم سال جاری مسابقات مختلفی مانند لیگ های بزرگ و دسته های اول و همچنین جشنواره ها و مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف برای بانوان و تصمیم گرفت که سرمربی تیم ملی شود نوجوانان و جوانان باید بر اساس ماموریت و چشم انداز تعیین شده ، استعدادها را در این مسابقات شناسایی ، تربیت و پرورش دهند و بینش های بلند مدتی در مورد موفقیت و افتخار ورزش کشور داشته باشند. ، به ویژه در بخش والیبال زنان.

وی با تاکید بر اینکه فریبا صادقی به کار خود در تیم ملی بانوان ادامه می دهد ، گفت: تا کنون شش اردوی آماده سازی برای تیم ملی بزرگسالان زیر نظر صادقی برگزار شده است اما به دلیل تعلیق مسابقات قهرمانی زنان آسیا ، تمرینات متوقف شد. “به رهبری خانم صادقی ، کار خود را ادامه خواهد داد تا تیم ملی والیبال زنان پس از تعیین تاریخ جدید مسابقات قهرمانی زنان آسیا تمرینات خود را از سر بگیرد.

نایب رئیس فدراسیون والیبال بانوان در پایان افزود: “چشم انداز رئیس فدراسیون والیبال این است که والیبال زنان را به اندازه کافی حرفه ای و بلند مدت منطقی کند و ما تلاش می کنیم با اجرای طولانی مدت پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته باشیم – استراتژی ها و برنامه های دوره ای. »شامل چهار تیم اصلی در آسیا.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا