سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون دلاری هند در چابهار/ طرفداری همه احزاب هندی از روابط با ایران

سفیر هند در تهران با اشاره به برگزاری انتخابات سراسری در این کشور در هفته گذشته و همچنین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت: دوستی ایران و هند بسیار قوی است و در هر دو کشور ایران و هند. ، که قدرت را به دست می گیرد او از طرفداران این دوستی است.

سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری هند در چابهار/ همه طرف های هندی از روابط با ایران حمایت می کنند

«رودرا گاوراو شرست» سفیر هند در تهران در گفت وگو با میجیک، درباره توافق جدید ایران و هند برای توسعه بندر چابهار، گفت: حدود یک سال پیش قرارداد تجهیز و بهره برداری از ترمینال کانتینری منعقد شد. . و کالاهای عمومی بندر شهید بهشتی چابهار بین ایران و شرکت هندی امضا شد و این بندر برای ما بسیار مهم است.

سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری هند در چابهار/ همه طرف های هندی از روابط با ایران حمایت می کنند

ایران و هند برای توسعه بندر چابهار قرارداد امضا کردند

این دیپلمات هندی در تهران با بیان اینکه اجرای این قرارداد را با سازمان بنادر و کشتیرانی ایران انجام خواهیم داد، گفت: بر اساس این توافق حدود 120 میلیون دلار در بندر چابهار سرمایه گذاری شده است.

سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری هند در چابهار/ همه طرف های هندی از روابط با ایران حمایت می کنند

«رودرا گاوراو شرست» سفیر هند در تهران

وی همچنین به سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری هند در زیرساخت های حمل و نقل بندر چابهار اشاره کرد و گسترش و توسعه این بندر را برای هند مهم دانست.

سفیر هند در ایران همچنین در پاسخ به این سوال که اخیرا انتخابات سراسری در هند برگزار شد و به زودی انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار می شود و این دو انتخابات چه تاثیری می تواند بر روابط دو کشور داشته باشد؟ وی خاطرنشان کرد: دوستی ایران و هند به قدری قوی است که هرکس در دو کشور قدرت را در دست بگیرد، طرف دوستی است.

وی با بیان اینکه همه احزاب سیاسی در هند از روابط با ایران حمایت می کنند و در ایران نیز مقامات این کشور خواستار بهبود و گسترش روابط بین کشورها هستند، اظهار داشت: انتخابات در ایران و هند برگزار نمی شود. بر دوستی دو کشور تأثیر منفی می گذارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا