مطالب میجیک

ستاره‌های ناکام المپیک – میجیک

برخی از ورزشکارانی که توانستند در المپیک 2020 توکیو عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند، سه سال بعد حتی به المپیک پاریس راه پیدا نکردند، چه برسد به دفاع از عناوین قبلی خود.

به گزارش میجیک، ترکیب کاروان ایران برای حضور در المپیک 2024 پاریس نهایی شده است و در این زمان شاهد هستیم ستاره هایی وجود ندارند که نتوانند مجوز حضور در المپیک پاریس را بگیرند.

این ستارگان در المپیک 2020 توکیو هنرنمایی کردند، اما نتوانستند موفقیت خود را ادامه دهند و به عنوان چهره های المپیکی شناخته شدند که این بار شکست خوردند.

کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو موفق به کسب سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز در المپیک پاریس شد و طلایی های ایران حتی جواز حضور در المپیک را هم کسب نکردند.

وضعیت مدال آوران المپیک 2020 توکیو که در المپیک پاریس شرکت خواهند کرد:

ستاره های المپیک شکست می خورند

طلا

سجاد گنج زاده در کاراته: مسابقات کاراته فقط در المپیک توکیو است و این رشته در المپیک پاریس نیست.

محمدرضا در کشتی: در مسابقات داخلی به سعید اسماعیلی شکست خورد و المپیک پاریس را از دست داد.

جواد فروغی در تیراندازی: او با کسب مدال طلای المپیک توکیو موفق به ثبت تاریخ شد اما در المپیک پاریس نتوانست سهمیه کسب کند.

نقره

حسن یزدانی در کشتی آزاد: یزدانی در تورنمنت مجارستان با وجود جراحی کتف خود موفق شد به مدال طلا دست یابد و نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران در المپیک پاریس بود. او یک طلا و یک نقره المپیک دارد و به سومین المپیک خود می رود.

علی داودی در وزنه برداری: داوودی می تواند برای المپیک پاریس سهمیه دسته فوق سنگین را بگیرد. او رقابت سختی با سه وزنه بردار از گرجستان، بحرین و ارمنستان داشت تا دومین مدال المپیک خود را کسب کند.

برنز

امیرحسین زارع در کشتی آزاد: زارع موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد و یکی از شانس های اصلی کسب مدال طلا برای ایران محسوب می شود.

محمدهادی ساروی در کشتی فرنگی: ساروی نیز نماینده ایران در المپیک پاریس بود.

به غیر از طلا، افرادی هستند که در المپیک توکیو عملکرد خوبی داشتند، اما در المپیک پاریس نه:

ستاره های المپیک شکست می خورند

نازنین ملایی در قایقرانی: ملایی در المپیک توکیو توانست برای اولین بار قایقرانی ایران را به فینال B برساند و با کسب مقام یازدهم المپیک تاریخ ساز شود. او در انتخابی تیم ملی شرکت نکرد و در نهایت به انتخابی المپیک اعزام نشد و المپیک را از دست داد.

دانیال شهبخش در بوکس: با کسب مدال قهرمانی جهان و همچنین در المپیک توکیو تاریخ ساز شد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید. شهبخش از راهیابی به المپیک پاریس بازماند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا