برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

سایبان مغازه چقدر در برابر باد مقاوم است؟

خرید و نصب سایبان برقی برای فضاهای مختلف در خانه یا محل کار امکان پذیر است. سایبان برقی یا سایبان تاشو نوعی از سایبان است که برای ایجاد سایه استفاده میشود. دارای دو بازوی الکترونیکی و تاشو است که با در زمان نیاز میتوان آنرا باز و بسته کرد. حرکت سایبان بازویی با ریموت و از راه دور امکان پذیر است. این مزیت خوبی برای این سایبان نسبت به سایبان های ثابت است.

آیا نصب سایبان برقی باعث کاهش مصرف انرژی میشود؟

نصب سایبان برقی تا میزان قابل توجهی نیاز شما به کولر و وسایل سرمایشی کاهش میابد. تا 15 درجه هوا را خنک تر میکند و میتوانید در زمان زیادی از روز کولر را خاموش نگه دارید. به ویژه برای مناطق گرمسیری نصب سایبان بسیار مقرون به صرفه است.

عمر مفید سایبان چقدر است؟

یکی از سوالات رایج در زمان خرید و نصب سایبان برقی این است که چقدر عمر میکند. یا تا چه زمانی قابل استفاده است و خراب نمیشود. اگر در نگهداری سایبان دقت لازم را به خرج دهید تا سالها برایتان کار میکند. بهتر است در زمانهایی که نیازی به آن ندارید سایبان برقی را ببندید. مثلا در زمان سفر یا در شب بهتر است سایبان بسته باشد. به این ترتیب دیرتر خراب میشود و نیاز به تعمیر پیدا میکند.

چگونه سایبان را تمیز کنیم؟

یکی از مواردی که رعایت آن طول عمر را افزایش میدهد، تمیز کردن آن است. بهتر است هراز چندگاهی اقدام به تمیز کردن سایبان با مواد شوینده مناسب و حوله بنمایید. مراقب باشید از وسایل تیز و برنده استفاده نکنید تا چادر سایبان سوراخ یا پاره نشود. نشستن خاک روی سایبان میتواند در بلند مدت آسیب رسان باشد.

آیا سایبان در برابر باد و طوفان مقاوم است؟

خرید و نصب سایبان برقی بیشتر برای ایجاد سایه و جلوگیری از ریزش قطرات باران طراحی شده. بهتر است در زمان طوفان های شدید آنرا جمع کنید. سایبان در زمان وزش طوفان ممکن است در قسمت سازه آسیب ببیند. برای امکان نصب سنسور باد وجود دارد تا در زمان اضطرار خود به خود بسته شود. در این صورت جای نگرانی برایتان نخواهد بود.

عمر پارچه سایبان چقدر است؟

برای سایبان انواع مختلفی از پازچه را میتوان استفاده کرد. اما پارچه اکریلیک جنس بهتری دارد و در برابر نور خورشید مثاوم است. همچنین سایش و رنگ پریدگی پیدا نمیکند. عمر پارچه بین ده تا پانزده سال است. بهتر است بعد از این مدت آنرا تعویض نمایید.

در صورتی که از سایبان استفاده نکنیم چه اتفاقی میافتد؟

در زمانهایی که از سایبان استفاده نمیکنید، سایبان داخل محفظه میماند. اگر در معرض باد و باران و نور خورشید قرار نگیرد مشکل خاصی برای به وجود نمی آید. در این صورت نگرانی برای استفاده نکردن از آن وجود نخواهد داشت.

آیا امکان چاپ طرح دلخواه روی سایبان وجود دارد؟

جواب به این سوال مثبت است. بله برای سایبان امکان چاپ طرح دلخواه روی چادر وجود دارد. چادر سایبان برقی از تنوع زیادی در رنگ و طرح برخوردار است و میتوانید مناسب با محل کار و منزل خود آنرا انتخاب نمایید. نصب و  چاپ روی آن به ویژه برای و رستورانها و کافه ها جنبه تبیلغات دارد. با کمترین هزینه میتوانید نام و برند خود را روی سایبان داشته باشید.

How wind resistant is the shop canopy

هزنیه خرید سایبان برقی چقدر است؟

هزینه خرید و نصب سایبان برقی  و سایبان مغازه به موارد زیادی بستگی دارد. از سازه مورد استفاده تا جنس چادر و طرح سایبان میتواند روی هزنیه تاثیر گذار باشد. بهتر است پیش از تصمیم گیری با شرکت سازنده مشورت کنید تا بهترین مبلغ را برای ساخت و خرید بپردازید.

بیشترین کاربرد سایبان چیست؟

سایبان ها در بسیاری از فضاها قابل نصب و استفاده هستند. از مغازه تا پارکینگ و حیاط ویلا و رستوران میتوان انواع سایبان برقی را تهیه و استفاده کرد. سایبان در هرجایی علاوه بر کارکرد اولیه خود زیبایی خاصی به فضا میبخشد. همچنین نصب سایبان برای پاسیو و بالکن هم میتواند کاربرد فضا را برای شما افزایش دهید. پس با خیال آسوده میتوانید سایبان مناسب با فضای خود را سفارش دهید.

آیا در زیر سایبان چتری میتوان از وسایل گرمایشی استفاده کرد؟

برای و سایبان مغازه امکان نصب هیتر وجود دارد. این مسئله کاربرد سایبان در زمستان را آسان و بهینه میکند. اما به هیچ وجه برای فضای زیر از منقل یا باربیکیو استفاده نکنید. زیرا گرمای شعله میتواند به سایبان آسیب بزند و چادر آن را از بین ببرد. اما هیتر آسبی به سایبان نمیرساند. در زمان بستن سایبان مغازه هیتر مانع از جمع شدن سایبان نمیشود.

برای سایبان میتوان نورپردازی کرد؟

در زمان نصب امکان تعبیه چراغهای LED وجود دارد. به این ترتیب در جلوی مغازه یا در زیر میتوانید همیشه نور کافی داشته باشید. نصب چراغهای LED علاوه بر روشنایی زیبایی خاصی هم به سایبان میدهد. سایبان امکانات زیادی دارد که خرید آنرا مقرون به صرفه و بهینه کرده است.

خرید و نصب را حتما از تولیدکننده های معتبر و با سابقه بخواهسایبان روکشی ثانویه است که می‌توانید آن را به بخش خارجی دیوار ساختمان‌ها متصل نمایید. برای ساخت این روکش از کرباس‌هایی که با رشته‌ای از فیبراکریلیک، پنبه یا پلی استر بافته شده‌اند، استفاده می‌کنند. در نهایت روکش ساخته شده را روی سازه‌هایی از جنس آهن، فولاد، آلومینیوم یا چوب سوار کرده و حتی در برخی موارد روکش با لایه‌ای وینیل و الیاف پلی استری ضد آب می‌شود.

سایبان‌ها در مقابل عوامل محیطی از مقاومت قابل توجهی برخوردارند، آن‌ها می‌توانند از نفوذ باد و باران و همچنین تابش مستقیم نور خورشید به محیط جلوگیری نمایند. همین مسأله هم باعث شده تقاضا برای خرید آن‌ها افزایش پیدا کرده و تولید‌کنندگان بیشتری نظیر برای پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمینه ساخت و تولید سایبان فعالیت کنند. امروز هم ما تصمیم داریم شما را با نحوه استقامت سایبان‌ها در مقابل عوامل محیطی آشنا ساخته و اطلاعاتی کلی در رابطه با آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید!

سایبان‌ها از چه زمانی مورد استفاده قرار گرفتند؟

قبل از آنکه در رابطه با چگونگی مقاومت سایبان‌ها در مقابل عوامل و بلایای محیطی صحبت کنیم، بهتر است که اطلاعاتی در مورد تاریخچه سایبان‌ها در اختیار شما قرار دهیم. با وجود اینکه همه ما سایبان‌ها را روی ورودی فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها و خانه‌ها دیده‌ایم، اما تعداد کمی از ما در مورد تاریخچه آن چیزی می‌دانیم.

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، سایبان‌ها نوعی پوشش هستند که برای ایجاد سایه و نفوذ باد و باران به محیط مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تجهیزات برای اولین بار در مصر باستان و کشور سوریه استفاده می‌شد. برای اولین بار مصریان از حصیر‌های بافته شده به عنوان سایبان استفاده می‌کردند. پس از آن‌ها مردمان سوریه هم برای ایجاد غرفه‌های خیابانی در بازار از سایبان یا همان حصیر‌های بافته شده کمک گرفتند.

در امپراتوری روم باستان پارچه‌های بسیار بزرگی در محیط‌های خاص مانند سالن‌های آمفی تئاتر و استادیوم‌های ورزشی نصب می‌کردند. این پارچه‌ها به عنوان سایبان مورد استفاده قرار می‌گرفتند و می‌توانستند آن‌ها را جمع کنند. اولین سایبان‌ها تنها به منظور ایجاد سایه استفاده می‌شدند و کاربرد چندان گسترده‌ای نداشتند. اما امروزه سایبان‌ها کاربرد‌های زیادی داشته و زمینه‌های مختلفی می‌توان آن‌ها را به کار برد.

آیا سایبان‌ها می‌توانند در برابر باد و زلزله مقاومت کنند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که پارچه‌ای که برای پوشش سازه سایبان مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه وینیل و کاملاً ضد آب است. جنس این پارچه به حدی محکم بوده که می‌تواند به راحتی بدون آنکه آسیب ببیند در مقابل باد و عبور آب مقاومت کند.

با توجه این توضیحات می‌توان گفت یکی از بهترین سازه‌هایی که می‌تواند از شما در برابر نفوذ باد، باران و برف محافظت نماید، سایبان است. سایبان‌ها نه تنها در فصل زمستان بلکه در فصل تابستان هم کارایی بسیاری دارند، آن‌ها می‌توانند در روز‌های گرم سال با ایجاد یک سایه از شما در برابر نور خورشید محافظت کنند. ضمن اینکه معمولاً سایبان‌هایی مانند سایبان کالسه‌ای به عنوان سازه‌هایی به دیوار ساختمان متصل می‌شوند؛ از همین رو هرچقدر که دیوار از استحکام بیشتری برخوردار باشد، بدون شک سایبان هم در همان حد می‌تواند در برابر زلزله مقاومت کند. با این حال سایبان‌های متحرک مانند را می‌تواند هنگام طوفان یا زلزله جمع کرد.

بررسی دوام سایبان‌های برقی در مقابل عوامل محیطی

گسترش تکنولوژی حتی به صنعت ساخت سایبان هم نفوذ کرده و آن را با تحولات بسیاری روبه رو ساخته است. درحال حاضر یک سایبان ساده به صورت مدرن و برقی ساخته می‌شود که و آن را به تجهیزاتی مانند ریموت کنترل و سنسور‌های هوشمند مجهز می‌کنند. سایبان‌ها کیفیت‌های متفاوتی دارند، با این حال نسبت به تمامی مدل‌ها سایبان‌های برقی از دوام بیشتری برخوردارند. شاید ساخت و طراحی سایبان‌های برقی هزینه بالاتری برای شما در پی داشته باشد، اما هزینه آن‌ها در مقابل کیفیت و کاراییشان بسیار مقرون به صرفه است. در حال حاضر مردم از این سایبان‌های مدرن بیشتر از نوع‌های دیگر استقبال می‌کنند؛ چرا که مقاومت بهتری در مقابل باد، طوفان، باران و دیگر عوامل و بلایای طبیعی از خود نشان می‌دهند.

مقاومت سایبان بازویی در برابر برف

مقاومت در برابر برف بسته به طراحی و مواد مورد استفاده می‌تواند متفاوت باشد. در حالی که سایبان‌های بازویی به طور کلی برای تحمل بارهای سنگین برف طراحی نشده‌اند، اگر قبل از طوفان شدید برف به درستی نگهداری و عقب نشینی شوند، می‌توانند در برابر بارش برف سبک تا متوسط مقاومت کنند. ترک سایبان در هنگام برف سنگین می‌تواند باعث خم شدن بازوها و پایه‌های پشتیبانی شود، زیرا حتی مقدار کمی برف می‌تواند وزن قابل توجهی به قاب اضافه کند. برای اطمینان از دوام و ایمنی، اولویت بندی کیفیت هنگام انتخاب سایبان بازویی مهم است. علاوه بر این، قاب و اتصالات سایبان فلزی می‌توانند زنگ بزنند، بنابراین نگهداری و روانکاری منظم برای جلوگیری از چسبیدن یا زنگ زدگی ضروری است.

دکمه بازگشت به بالا