مطالب عمومی

ساپینتو با انتقاد از مربیان استقلال؛ کسی حق ندارد با نیمکت حریفان حرف بزند/برای برد به مصاف گل گهر می رویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن انتقاد از هم تیمی هایش که در دیدار با نساجی با کادر فنی این تیم صحبت کردند، گفت: اجازه نمی دهم هیچکس از روی نیمکت تیمم با سرمربی حریف صحبت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار استقلال و گل گهر گفت: ابتدا باید به تیم ملی فوتبال ایران به خاطر دو بازی خوبی که انجام دادند تبریک بگویم. برای تیم ملی فوتبال ایران و برای سه بازیکن استقلال خسته نباشید آرزوی موفقیت دارم. برایشان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

وی درباره دیدار مقابل گل گهر گفت: مقابل تیمی بازی می کنیم که تا اینجای کار در لیگ عملکرد خوبی داشته است. گل گهر یکی از تیم هایی است که امسال برای قهرمانی می جنگد. تفاوتش با سال قبل این است که امسال تیم های زیادی برای قهرمانی می جنگند. البته با تمام توان برای قهرمانی خواهیم جنگید. فردا با تمام وجود تلاش می کنیم تا بازی را ببریم.

ساپینتو با ابراز امیدواری از داوری بازی فردا خاطرنشان کرد: به موفقیت تیم داوری امیدوارم و امیدوارم موفق باشد. در چند بازی قبلی به خاطر عملکرد داور شکست خوردیم و همه دیدند که چه شد. عملکرد داور در هفته های اخیر مشکلی برای ما نداشته و بسیاری از کارشناسان آن را تایید کرده اند. فردا امیدوارم و معتقدم داور تمام تلاشش را بکند و تصمیم درستی بگیرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در بازی باید بین نیمکت نشینان احترام رعایت شود، گفت: زمانی که من سرمربی هستم اگر مجبور باشم با داور صحبت کنم به عنوان سرمربی این کار را انجام می دهم. یا اگر نیاز به بحث با نیمکت حریف باشد، من مربی فقط با مربی حریف صحبت می کنم. مهم احترام است. گفتگو باید به طور کامل انجام شود. البته دستیار یا فرد دیگری از روی نیمکت با سرمربی تیم مقابل صحبت می کند. این اتفاق در بازی با نساجی افتاد. من به هیچکس از نیمکت تیمم اجازه صحبت با سرمربی حریف را نمی دهم و از نیمکت تیم حریف هم همین انتظار را دارم. اگر دستیارانم بخواهند چیزی بگویند باید آن را به من منتقل کنند. حفظ آبرو برای من بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا