مطالب میجیک

سارا قمی: با مریم ایراندوست همکاری نمی‌کنم/ فوتبال ما با آسیا فاصله دارد

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به ناکامی تیم شهرداری بم در صعود به فینال رقابت های باشگاهی بانوان آسیا، گفت: فوتبال ما با کشورهای آسیایی فاصله دارد.

سارا قمی در گفت وگو با میجیک، درباره عملکرد تیم شهرداری بم در مسابقات قهرمانی فوتبال باشگاه های آسیا اظهار کرد: باید بدانیم که تیم بم تیم خوب و با سابقه ای است و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. مدیرعامل تیم همه چیز را برای تیم به کار می اندازد، اما باید بفهمیم تیمی که او با آن می جنگد همه قوی هستند.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: فوتبال ما با کشورهای آسیایی فاصله دارد. امیدوار بودیم این تیم به فینال آسیا صعود کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. بازیکنان ما هر چه می توانستند دادند، اما نشد.

قمی به حذف دو تیم اردن و هند از گروه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: یکی از بدبختی هایی که تیم بم به ارمغان آورد، عقب نشینی و حذف دو تیم بود. اگر هر دو تیم در این تورنمنت حضور داشته باشند اوضاع بهتر می شود و شانس بم برای صعود بیشتر می شود. این تیم با انواع بدشانسی ها مواجه است.

وی درباره فعالیت های خود بیشتر گفت: مجوز آکادمی را به نام خود گرفتم و شروع به کار کردم. در گیلان و کرج شعبه داریم و در باشگاه کار می کنیم. تمریناتم را شروع کرده ام و باید ببینم فصل آینده در کدام تیم بازی خواهم کرد.

قمی در پاسخ به سوال یکی از تیم های لیگ برتری که پیشنهاد دارد، گفت: امکان ندارد بازیکنان پیشنهاد نداشته باشند. من یک پیشنهاد دارم اما تکلیفم مشخص است، هر جا که بتوانم با خانواده بازی می کنم.

یک فوتبالیست باتجربه بانوان ایرانی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل اینکه مریم ایراندوست به اصفهان می رود به اصفهان می روید، گفت: نه اینطور نیست. من خودم فقط شنیدم که رفته اصفهان. ما با هم کار نمی کنیم

قمی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی برای مریم ایراندوست وجود دارد، گفت: خیر اینطور نیست. مشکلی با هم نداریم ولی تکلیف من مشخص است. برای نزدیک بودن به خانواده ام در ملوان انزلی یا البرز کرج بازی می کنم. انتخاب من مکانی نزدیک به خانواده ام است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا