سارا شیربیگی: سازمان لیگ در مورد انصراف تیم‌ها تصمیم بگیرد/ برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

سارا شیربیگی: سازمان لیگ در مورد انصراف تیم‌ها تصمیم بگیرد/ برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

تیم ملی فوتبال خراسان رضوی گفت که لیگ های بزرگ زنان به خوبی محافظت می شوند ، اما سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد که آیا برخی از تیم ها دیدار با حریفان را لغو می کنند یا خیر.

سارا شیربیگی بازیکن تیم فوتبال خراسان رضوی در گفت وگو با میجیک ، با اشاره به وضعیت لیگ فوتسال بانوان اظهار داشت: ما یک لیگ خوب و یک رقابت کمی سخت در گروه خود داریم اما اکنون به هفته گذشته ، تقریباً دو تیم از هر یک از این گروه ها صعود کرده اند ، آنها شناخته شده اند. به طور کلی ، علاوه بر این که 2-3 تیم نتایج ضعیف می گیرند ، این یک لیگ خوب است.

وی در مورد چگونگی سازماندهی مسابقات و دسته بندی تیم گفت: “اگر قبلاً با گروهی بودید ، بهتر بود ، اما در این فصل ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، مسابقه نظارت بر سیستم در حال تغییر است.” برعکس ، دومین دوره به صورت دوره ای برگزار می شود و چهار تیم جهانگردی از مزایای رقابت برخوردار است ، اما به نظر من ، مرحله پلی آف جذابیت رقابت را افزایش می دهد و آن را بهتر می کند.

شیربیگی که سال گذشته به دلیل آسیب دیدگی تحت عمل جراحی قرار گرفت ، درباره سلامتی خود گفت: “من بعد از جراحی کار را شروع کردم و چند روز اول بازی برایم سخت بود اما سعی کردم هر روز بهتر شوم.” خوشبختانه ، اکنون من از گذشته بهتر شده ام ، اما بازگشت به اوج پس از مصدومیت کمی دشوار است.

وی درباره تیم ایالتی خراسان رضوی در لیگ گفت: “ما یک فصل پیش داریم اما مرحله پلی آف مرحله بازی ، ما درد مس رفسنجان را از دست می دهیم زیرا برخی از آنها و ما قهرمانی ایالت را از دست دادیم.” هدف اول ما این فصل به مرحله دوم صعود کرده و سپس برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنید. خوشبختانه ما تحت فشار فصل گذشته نبودیم ، اما چهار تیمی که در آن سطح بالا آمدند به دنبال قهرمانی بودند. ما تلاش کردیم و از این به بعد هیچ چیز مشخص نیست.

تیم ملی فوتسال بانوان در مورد سقوط تیم مس رفسنجان ، قهرمان فصل گذشته ، گفت: مس تا اواسط نیمه دوم با نتیجه سه بر دو پیش افتاد ، اما سر تیم پس از زدن دو گل شکست. در یک دقیقه و نمیتوانستم گل بزنم. “تغییر کند. به طور کلی ، مس یکی از بهترین تیم های لیگ است اما به دلیل اینکه در سال 2020 در بین 10 تیم برتر جهان در 10 قسمت قرار داشت ، انتظارات از این تیم افزایش یافت و نتیجه آن عدم دستیابی به همان نتایج قبلی بود.

شیربیگی در مورد کناره گیری برخی تیم ها برای اینکه در طول لیگ با حریفان رقابت نکند ، اظهار داشت: سازمان لیگ باید در این باره تصمیم بگیرد. در حالی که یک تیم می تواند یک مسابقه را شکست دهد ، برخی به دلیل وضعیت مالی و اینکه قبلاً می دانند باختند ، این کار را واگذار می کنند. ما سال گذشته این قانون را نداشتیم و همه تیم ها باید بازی می کردند ، بنابراین رقابت بهتر بود. به طور کلی این عمل به ضرر تیم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا