ساخت دستگاه پوشر خون برای احیای قلبی و ریوی بیماران

یک دستگاه فشار دهنده خون برای احیای قلب و ریه های بیمار ایجاد کنید

یک شرکت دانش بنیان که در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی و طراحی و ساخت کلیه محصولات این شرکت فعالیت می کند، دستگاه تقویت کننده خون را ایجاد کرده است که انتقال خون را تسریع می کند.

مسعود سروش، مدیر تولید این شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره یکی از جدیدترین محصولات این شرکت گفت: تقویت کننده خون یکی از محصولات این شرکت است که انتقال خون را تسریع می کند. این دستگاه کاملا دیجیتال است. دارای یک کاف مخصوص به نام کاف تزریق فشاری است که با اتصال لوله به دستگاه متصل می شود.

وی افزود: این دستگاه برای بیمارانی که دچار ضربه شده اند و خون زیادی از دست داده اند و به بیماران با فشار بسیار بالا خون تزریق می شود و برای بیمارانی که نیاز به احیای قلبی ریوی دارند نیز کاربرد دارد.

مدیر تولید این شرکت دانش بنیان خاطرنشان کرد: این محصول مدل داخلی ندارد و تمامی محصولات شرکت ما دانش بنیان بوده و فعالیت های شرکت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد.

سروش تصریح کرد: دستگاه فشار خون در مناطقی که فاقد آن هستند بسیار کاربردی است، همچنین در اورژانس، بیمارستان ها، آمبولانس ها، هلال احمر و اماکن نظامی که آموزش دارند استفاده می شود.

وی بیان کرد: در گذشته کیسه های خون با سوزن بزرگ و با فشار بسیار بالا به بیمار تزریق می شد اما در این شرایط گلبول های قرمز با فشار شدید به بدن بیمار تزریق می شود و به اصطلاح همولیز به معنای تخریب است. . گلبول های قرمز ناشی از انتقال خون میلی متر جیوه و خون به درستی منتقل می شود.

مدیر تولید این شرکت دانش بنیان خاطرنشان کرد: تمامی مواد اولیه این محصول داخلی است و از طراحی تا تولید و تمامی مراحل کار توسط شرکت ما انجام می شود و هزینه ساخت؟ دستگاه بین 20 تا 25 میلیون تومان است.

دکمه بازگشت به بالا