زنگ انتخابات در دانشگاه آزاد زده می شود/شبکه سازی با ٧ هزار استاد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

زنگ انتخابات در دانشگاه آزاد زده می شود/شبکه سازی با ٧ هزار استاد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار منتسب به نمایشگاه رسانه ایران، دکتر. فرزاد جهانبین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از غرفه دفتر آنلاین در این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران آنلاین، اساتید دانشگاه را یکی از قطب های مهم و ارزشمند فرهنگی دانست و گفت: در سه سال گذشته اساتید دانشگاه به طرق مختلف وارد عرصه فرهنگ می شوند و در قالب طرح هایی از سوی انجمن اساتید فرهنگی در تربیت اجتماعی و فرهنگی دانشجویان نقش آفرینی می کنند. در حال حاضر 7000 استاد در قالب این طرح با معاونت فرهنگی در ارتباط بوده اند و شبکه خوبی تکمیل شده است.

وی افزود: به همین ترتیب در فرهنگسرا اساتید با عنوان مشاور استاد مرکزی و در کرسی های آزاد اندیشی و رویدادهای مشاخ امید با عنوان استاد راهبر با دانشجویان تعامل دارند. .

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه برای ورود دانشجویان جدیدالورود، برخی اساتید در قالب مشاور فرهنگی و آموزشی به مدت یک سال با دانشجویان در ارتباط خواهند بود، گفت: این اساتید در حوزه دانشجو هستند و هر کدام استاد 25 تا 50 دانشجو دارد در زمینه های مختلف فرهنگی و آموزشی مشاوره خواهد داد. در واقع معلمان والدین خواهند شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: 100 روز پیش خبری از انتخابات مجلس داریم و تلاش دانشگاه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مشارکت را گسترش داده و زمینه را برای برگزاری انتخابات معتبر و استفاده از ظرفیت شبکه شهری خود فراهم کند. ..

وی افزود: در همین راستا در یک هفته مانده به انتخابات زنگ انتخابات در کلاس به صدا در می آید و اساتید بخشی از جلسه را به موضوع انتخابات و اهمیت مشارکت در آن اختصاص می دهند.

دکمه بازگشت به بالا