مطالب عمومی

زنگنه: پیشنهاد شده است که حداقل 10 میلیون بشکه نفت را تأمین کند



وی گفت: “پیشنهاد کاهش روزانه نفت اوپک و متحدان آن با حداقل 10 میلیون بشکه در روز ، یک استثناء طبیعی است و ایران ، ونزوئلا و لیبی به طور طبیعی استثنا هستند.”

به گزارش میجیک ، بیژن زنگنه در حاشیه نشست اوپک پلاس که امشب به عنوان وبینار برگزار می شود اظهار داشت: در این پیشنهاد پیشنهاد شده است که میزان عرضه روزانه نفت 10 و 12 میلیون بشکه کاهش یابد و این رقم متفاوت است با میزان تولیدی که کشورها باید تهیه کنند. ” مانند کانادا ، نروژ و حتی ایالات متحده ، زیرا آنها اعلام آمادگی خود را برای کاهش قیمت پیشنهاد داده اند.

وی افزود: از پیشنهادات در نظر گرفته شده ، ما در ماه می و ژوئن این کاهش را خواهیم داشت و پس از ماه ژوئیه بعد از این سال ، عرضه روزانه هشت میلیون بشکه کاهش می یابد ، که این یک تفاوت است. نظر در مورد این رقم. ” خیر ، و از ژانویه 2021 تا آوریل 2022 ، عرضه روزانه شش میلیون بشکه کاهش می یابد.

وی افزود: آنچه مهم است این است که طبق برآوردهای ارائه شده از سوی دبیرخانه اوپک ، اگر در ماه مه عرضه را 15 میلیون بشکه کاهش ندهیم ، شاهد افزایش بیش از حد تقاضا خواهیم بود و بازار دچار شوک شدیدی خواهد شد. با قیمت “

به گفته وزارت نفت ، زنگنه در ادامه سخنان خود درباره تلاش ها برای دستیابی به توافق گفت: “80٪ اختلافات برطرف شده و مذاکرات در مورد سایر موضوعات از جمله کاهش تولید ادامه دارد.”

به گفته وی ، در صورت توافق برای کاهش عرضه 10 میلیون بشکه ، سهم هر کشور 22 درصد خواهد بود.

براساس این گزارش ، نشست فوق العاده اوپک کشورهای عضو و غیر عضو (اوپک پلاس) از ساعاتی پیش (پنجشنبه ، 11 آوریل) از طریق وبینار آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت مطابق با سامانه آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سایت میجیک هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا