زنان پرچمدار میدان مبارزه علیه جنگ نرم دشمن هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه، سردار ابوالفضل شکارچی امروز در گردهمایی شبکه ها و فعالان فرهنگی در زاهدان اظهار داشت: قبل از ظهور اسلام زنان محدود بودند و می توانستند. حتی خانه های خود را ترک نمی کنند.

معاون تبلیغات فرهنگی وزیر دفاع و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اسلام احیا و احترام به حقوق زنان است و آنها را محور رشد و تکامل انسان معرفی می کند و می گوید سعادت زن در گرو اطاعت از دستورات الهی است.

وی افزود: اگر زن و مرد در چارچوب اسلام حرکت کنند، مفاسد اخلاقی کاهش می یابد زیرا امروز معاندین برای ترویج مفاسد اخلاقی فریاد می زنند و متاسفانه اکنون سند 2030 برای آموزش مسائل جنسی است تا احکام دینی. اسناد مکتوب بین المللی ضد اسلام است.

سردار شکارچی گفت: جنگ نرم خطر بزرگی است که هوشمندانه ترویج می شود خلاق ترین نقش در این راستا، زنان پرچمدار میدان جنگ هستند که باید بر این موضوع حکومت کنند.

سردار علی خلیل آبادی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیز در این نشست اظهار داشت: بانوان استان سیستان و بلوچستان فهیم و آشنا به مسائل سیاسی، اجتماعی و اجتماعی هستند. مهمتر آنها سیستم را کار می کنند. علیرغم تبلیغات دشمن مبنی بر عدم حضور زنان در جامعه، زنان این استان بر خلاف آن عمل کردند و در امور مهم مشارکت داشتند.

دکمه بازگشت به بالا