مطالب میجیک

زنان پاراوزنه بردار در انتظار دریافت مجوز برای حضور در مسابقات برون مرزی

نایب رئیس بانوان جانبازان و فدراسیون معلولین در خصوص حضور بانوان وزنه بردار در مسابقات بین المللی گفت: برای حضور بانوان وزنه بردار در مسابقات بین المللی باید پوشش آنها مورد تایید فدراسیون جهانی و وزارت ورزش و جوانان باشد. . ما نکرده ایم.

مژگان نصیری در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانان کشور در دومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان فردا دوشنبه 9 اسفندماه با حضور 69 وزنه بردار از 18 استان کشور در فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می شود. . توسط IPC برگزار می شود و به مدت یک روز ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفرات برتر در پایان مسابقات به تیم ملی دعوت می شوند یا خیر؟ وی توضیح می دهد: به دلیل اینکه رکورد ثبت شده در دو دوره قبل قابل توجه نیست، در حال حاضر در وزنه برداری بانوان تیم ملی نداریم و عنوان قهرمانی کشور تنها به منظور شناخت وزنه برداران خوب در دسته دوومیدانی بانوان است. “

نصیری درباره اینکه شرایط حضور بانوان وزنه بردار که توانایی حضور در مسابقات بین المللی را ندارند چه زمانی تامین می شود، تصریح کرد: شرایط حضور بانوان در مسابقات بین المللی محقق نشده است. ورزش و جوانانی که هنوز در این زمینه مجوز نگرفته اند، البته لباس هایی برای وزنه برداری طراحی شده اند که فقط در مسابقات داخلی قابل استفاده هستند.

وی در پایان گفت: به کلیه وزنه برداران، داوران و مربیان شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور در صورت شرکت در مسابقات در صورت تزریق تست PCR و دو نوبت واکسن اطلاع رسانی می شود در غیر این صورت امکان حضور در مسابقات را نخواهند داشت. رقابت. قبلا، پیش از این.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا