مطالب میجیک

زنان می‌توانند در عرصه‌های مختلف نقش بسیار مؤثری داشته باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با رهبران شیعه و سنی گرجستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که توسط اداره کل امور بین الملل برگزار شد بین المللی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بدنیا آمدنالهام علی اف رهبران مذهبی محبوب گرجستان، بیان مناسبی از ظرفیت اقتصادی، فرهنگی و تجاری را نشان می دهند در گرجستان وی به تمایل کشورش برای توسعه همکاری با ایران اذعان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: گرجستان می تواند واسطه ای برای بهبود و توسعه روابط اقتصادی ایران و اتحادیه اروپا و همچنین روابط اقتصادی، فرهنگی و تجاری ایران با کشورهای مشترک باشد. فواید بازی کردن

وی افزود: شرکت های عربی و ترکی تاکنون در گرجستان موفق بوده اند و کشور من خواهان نقش پررنگ تری از شرکت های صنعتی و گردشگری ایرانی است.

معاون رئیس جمهور نیز از سخنان علی استقبال کرد اف وی بیان کرد: زنان می توانند در عرصه های مختلف اجتماعی نقش بسیار موثری داشته باشند و از زنان موفق گرجستانی دعوت می کنم تا با زنان موفق ایرانی به ویژه در زمینه های اقتصادی و کارآفرینی دیدار و تبادل نظر کنند.

معاون رئیس جمهور برگزاری نمایشگاه ها و کارگاه های کارآفرینی با مدیریت بانوان را یکی از ظرفیت های خوب اقتصادی برای توسعه تعاملات دوجانبه می داند. قیمت مبین گفت مورد تایید و قبول آقای الهام علی هستم اف قرار داده شده است.

در پایان این نشست، دو طرف خواستار توسعه همکاری ها و تبادلات علمی بین گرجستان و ایران هستند.

دکمه بازگشت به بالا