مطالب میجیک

زنان مسلمان تکه‌هایی از پازل مقاومت در برابر استعمار طاغوت غرب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، برنامه «چراغ» از شبکه 5 ، این هفته میزبان مهسا جمشیدی ، یکی از بانوان نخبه کشورمان بود که دارای مدرک تک نفره در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق بین الملل است. در ایالات متحده. تحصیلات و شرایط زندگی او در ژاپن با همسرش زندگی می کند و همچنین در فضای مجازی فعالیت می کند.

جمشیدی خاطرنشان می کند که زنان ایرانی از عبارات و آرایش هایی استفاده کرده اند که بیشتر از زنان سایر کشورها غیر معمول و نامناسب هستند. و ترجیح می دهد آرایش کند و خودنمایی کند ، و حتی لباس های متنوعی پیدا کند ، به عبارت دیگر ، او در حال جنگ با قانون است. اما باید گفت که برای تحلیل مشکلات اجتماعی ، بررسی جنبه های مختلف ضروری است؛ این اشتباه نیست که به سادگی بگوییم قانون گذاری به عنوان علت وضعیت کنونی زنان وجود دارد. اگر چنین قوانینی در ارتباط با توسعه فرهنگی وضع شود ، طبیعتاً کمترین آسیب را برای اعضای جامعه خواهد داشت. به عبارت دیگر ، باید علاوه بر فرهنگ سازی ، قانون به وضوح اجرا و از اجرای آن حمایت شود که متأسفانه از نظر حفاظت و اجرای قانون کاهش یافته است ، اما عوامل دیگر نیز مثر هستند.

وی تاکید کرد: “این بدان معنا نیست که زنان غربی اراده خود را از دست داده اند و نیاز به خودنمایی و خودنمایی دارند ، اما نیاز طبیعی خوب برای همه زنان وجود دارد ، اما از نظر موقعیت جغرافیایی ، مانند شرق ، پوست روشن تر و … همچنین به دلیل فرهنگ های مختلف ، رویکردهای متفاوت در واقع ، در فرهنگ های اروپایی و غربی ، زنان ماسک های خاصی دارند ، اما در فرهنگ های خاورمیانه ای و عربی ، زنان وقتی می خواهند ظاهر شوند از آرایش غلیظ تری استفاده می کنند. قانون در هر کشور ، و نوع فرهنگ در هر جامعه متفاوت است. نکته دیگر این است که تفاوت در حمایت مالی خانواده از زنان و دختران بسیار مهم است. در ایران ، دختران قبل از ازدواج و پس از ازدواج توسط پدران خود حمایت مالی می شوند و از بخشی از حمایت مالی آنها برای زیبایی آنها. به عنوان مثال ، کاشت ناخن امروزه در زنان ایرانی چقدر محبوب است؟ زنان چقدر ارزش و پوشیدن دارند این چند ساعت است؟ شاید برایتان سخت باشد که باور کنید که این اتفاق در خارج از کشور رخ نمی دهد ، و حتی ممکن است نتوانید مثلاً ده زن را با ناخن میخکوب شده ببینید! چنین فرهنگی وجود ندارد زیرا مردم عادی پول ندارند که خرج کنند. در حالی که در کشور ما ، حتی در میان طبقه متوسط ​​، زنان به راحتی این موقعیت را به دلیل حمایت خانواده خود انتخاب می کنند ، در سایر کشورها ، دختران از 18 یا 19 سالگی نگران وضعیت اقتصادی خود می شوند تا هزینه شهریه را پرداخت کنند. یا مراسم عروسی خوبی بگیرید ، اما در ایران این موضوع شامل وظیفه والدین می شود. از این رو ، این حمایت اقتصادی هزینه دختران و زنان ایرانی را برای این مسائل آسان می کند.

جمشیدی هشدار می دهد: البته مشخص نیست که آیا این موضوع ارتباطی با قانون ندارد یا خیر ، اما باید گفت که قانون تنها علت نیست. همچنین حملات زیادی وجود دارد که باعث می شود زنان زیبایی خود را به رخ بکشند. نکته ای که نباید فراموش شود این است که در ایالات متحده یا ژاپن ، عموم مردم برای تماشای سریال ها و شبکه های تلویزیونی باید هزینه پرداخت کنند و بسیار کم پیش می آید که این شبکه در دسترس آنها باشد؟! اما ، چرا ده ها کانال ماهواره ای فارسی زبان رایگان در ایران وجود دارد ، برنامه نویسان شبکه به دنبال چه چیزی هستند؟

زنان مسلمان پازلی هستند که استعمار غرب را رد می کنند

جمشیدی تأکید می کند: به نظر می رسد جامعه ایران برخلاف بسیاری از مردم جهان دارای ویژگی ای به نام “مقاومت” است. مردم ایران برای رئیس جمهور و خدایان غرب ایستادند و گفتند: “خدای هر کسی که هستی باش ، اما خدای ما نباش!” ما می خواهیم مستقل باشیم و این برای سیاستمداران غربی بسیار گران است. دختران و زنان با حجاب نیز پازل مقاومت و یکی از راههای شکستن مقاومت و خدمت به مردم توسط طاغوت یا خدایان غربی ، حذف فرهنگ حجاب از زنان و دختران ایرانی و نابودی مردان و زنان ایرانی به سوی استقلال هستند. به عنوان یک رابطه ، مشابه آنچه امروزه در اروپا و آمریکا مشاهده می شود ، زنان و مردان از یکدیگر لذت می برند ، خوش بگذرانید! تمام هفته کار کنید تا از تعطیلات آخر هفته و تعطیلات لذت ببرید و کاری با سیاستمداران و کارگران کار نداشته باشید. فقط برای مدتی آن فشار کاری را کنار بگذارید ، این فقط سرگرمی است. جامعه ایران خدایان غربی را نمی پذیرد ، بنابراین سیاست عمومی غرب سعی می کند فرصت تفکر جامعه را از طریق حملات فرهنگی کاهش دهد.

این فعال مجازی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند آزادی در غرب وجود دارد و مشکلی وجود ندارد ، گفت: آیا این بدان معناست که شما مشکلی ندارید؟ آیا این بدان معناست که همه در امنیت هستند و حجاب رایج است؟ یا الان نگران چی هستی؟ یا آیا این بدان معناست که او آماده است تا گران ترین مسئله را دنبال کند و جان خود را بدهد؟ اگر چنین است ، این آمار تجاوز و فساد به چه معناست؟ یا در مورد دوره های پیشگیری از بارداری برای دختران نوجوان؟ بر اساس واقعیت جامعه امروز ، واقعیت رویدادها می تواند در جامعه رخ دهد ، اما درصد کشور ما چند است؟ چند درصد از خانواده ها این مشکلات را دارند؟ به عبارت دیگر ، اگر حادثه رخ داده است ، کجا اتفاق افتاده است؟ طبیعی است که خانواده ای که از قوانین اسلامی پیروی نمی کنند ، به دنبال زندگی غربی هستند و به دنبال لذت های سطحی هستند ، آرامش طولانی مدت خود را از دست خواهند داد. نکته دیگری که باید به آن توجه شود این است که در کشوری مانند ایالات متحده ، تجاوز جنایت محسوب می شود ، اما مشکل این است که فرهنگ سوءاستفاده و روابط خارج از همسر تا زمانی که یک طرف راضی نباشد جرم محسوب می شود ، اما زمانی که هر دو از این موضوع راضی هستند. قانون محدودیتی ندارد ؛ زیرا سیاست کلی دولت این است که مردم نباید از چنین لذت هایی لذت ببرند زیرا برای سیاستمداران مفید است. شاید دو دهه پیش ، آنچه در سریال های تلویزیونی دیده می شد این بود که یک دختر و پسر عاشق شدند و ازدواج کردند. مسائل عاشقانه و عاشقانه مانند داستانهای شیاطین و عاشقان است ، اما اخیراً کارتونهای بیشتری بیشتر روابط همجنسگرایان یا حقوق همجنسگرایان را به تصویر می کشد و این فعالیتها سعی در از بین بردن این مسائل دارد. امروز در آمریکا شاهد کمپین دفاع از طیف همجنسگرایان هستیم! سیاست کلی او این است که مهمانان را سرگرم کند – شاید کثیف – اما هیچ ربطی به او ندارد. با این حال ، در کشور ما ، برخی ادعا می کنند که اگر قانون محدود شود ، همه چیز به طور خودکار انجام می شود! اما در این صورت ، لغو قانون چه دستاوردها و پیامدهایی خواهد داشت؟ اگر قرار باشد همه مشکلات با فرهنگ سازی حل شود ، هیچ پیامبری قانون را وضع نمی کند ، بلکه فقط توصیه می کند. خداوند انسان را به گونه ای آفرید که بسیاری از اعمال او نیاز به کنترل بیرونی دارد و اگر از فرمان خدا سرپیچی کند ، مجازات می شود. پیامبران همچنین قانون و توصیه ها و نکاتی که می دادند و توصیه هایی که می کردند را اعلام و اجرا می کردند. زندگی اجتماعی باید منظم و مشروع باشد. به عنوان مثال ، در مورد رانندگی ، همه این فرهنگ ها ایجاد می شوند ، اما همه این مشکلات ترافیکی فقط با فرهنگ سازی حل می شود؟ همین امر در مورد پوشش نیز صادق است و همه ایالت ها دارای قوانین هستند. این نشان می دهد که در مورد پوشاک ، علاوه بر فرهنگ سازی ، باید قوانین وجود داشته باشد و تعارف نباشد!

شایان ذکر است برنامه تلویزیونی چراغ برای فصل سوم روزهای یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت 21 از شبکه 5 سیما پخش می شود و چالش های هفتگی را مورد بحث قرار می دهد و نظرسنجی های هفتگی را انجام می دهد.

دکمه بازگشت به بالا