مطالب میجیک

زنان فوتبال ایران می توانند بانشاط فوتبال بازی کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

باید بگویم که تیم ایران تیم کم تجربه ای است و فکر می کنم این مسابقات به بچه ها یاد می دهد که بازی باید به همین شکل انجام شود و مهمتر از همه آنها می دانند سطح بازی چیست و چگونه باید تمرین کنند تا بهتر شوند.

“برنامه شما برای دور بعدی این مسابقات چیست؟” ایراندوست پاسخ داد: امیدوارم با حمایت هایی که در این هشت ماه داشته ایم و قطعا ادامه خواهد داشت، با برنامه ریزی بهتر و برگزاری مسابقات دوستانه، بچه ها را به سطحی برسانیم که مسابقات بزرگ برای آنها جای آزمون و خطا نباشد. ” باید بگویم عدم آمادگی برای بازی و همچنین کمبود 4 بازیکن کلیدی در بازی فعلی به این دلیل است که کرونا روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشته است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان افزود: انتظارات ما برآورده نشد. در این بازی از بچه ها انتظار داریم که در زمین بازی کنند، توپ را پرتاب کنند و با اعتماد به نفس بالا به دروازه حریف برسند، اما گلی که سریع به ثمر می رسد می تواند به سر تیم آسیب برساند و بازیکن را به بازی بازنگرداند. . بین دو راند، تاکتیک‌هایی را که می‌خواهیم گل بزنیم، توصیف می‌کنیم، اما ابزاری برای گلزنی نداریم. هدف بازی در زمین، دادن یک اپراند کوتاه و رسیدن به دروازه حریف است اما به دلیل کم تجربگی بازیکنان تمرینی انجام نمی شود و بازیکنان برای رسیدن سریع به هدف احساساتی عمل می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه از تجربیاتی که به دست می آورید برای پیشرفت فوتبال ایران استفاده می کنید، گفت: مهم این است که ببینیم سطح مسابقات در چه سطحی است. به هر حال من به تنهایی نمی توانم کاری انجام دهم و باید بیشتر و حرفه ای تر روی فوتبال پایه ایران کار کنیم تا به اهداف خود در مسابقات برسیم.

وی در پایان می گوید: سه عامل اصلی بدنسازی خوب، کار تاکتیکی و مهمترین مسائل یعنی شرکت در مسابقات و انجام آمادگی برای مسابقات باید حداقل هر 2 یا 3 ماه یکبار در دستور کار تیم قرار گیرد. آن وقت می توانیم در تناژی مثل جام ملت های آسیا موفق شویم. اگر طبق این برنامه پیش برویم، با توجه به پتانسیل بالای دختران ایرانی که تکنیک و انرژی زیادی دارند، می توانیم در جام ملت های بعدی موفق باشیم.

دکمه بازگشت به بالا