مطالب میجیک

زنان زمینه ساز تمدن اسلامی باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، زینب اختری پیش از ظهر چهارشنبه در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای حریم رسالت ویژه بانوان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، سخنانی را بیان کرد: ائمه انقلاب. تغییر جنسیت او جایگاه زن را دارد و همیشه بر این موضوع تاکید دارد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش زنان در جهاد افزود: رسانه ها سلاح هوشمند و موثری هستند که زنان می توانند از آن برای اجرای فرهنگ و مطالبات خود استفاده کنند. گری بهره بردن

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه زنان می توانند زیربنای تمدن اسلامی باشند، گفت: مشارکت اجتماعی زنان در این حوزه مفید است.

اختری با اشاره به نقش بی بدیل زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: زنان در انقلاب و دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشتند و این نقش همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش دشمن و فرهنگ غرب برای ابزاری جلوه دادن جایگاه زن، افزود: اسلام جایگاه واقعی زن را داد و انقلاب اسلامی به هویت جایگاه زن تبدیل شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور بر استفاده از ظرفیت بانوان در سطوح مدیریتی تاکید کرد و تصریح کرد: بانوان ثابت می کنند که علاوه بر مدیریت خانواده می توانند در فعالیت های اجتماعی نیز موثر باشند.

اختری با بیان اینکه استعدادهای زنان باید در بخش های مختلف شناسایی و شکوفا شود، گفت: استعدادیابی موجب امنیت و آرامش روانی در زنان می شود.

اختری با بیان اینکه زنان در تربیت خانواده رسالت سنگینی دارند افزود: خانواده سالم زیربنای یک جامعه سالم خواهد بود و زنان در این زمینه نقش اساسی دارند.

وی با اشاره به نامگذاری جشنواره رسانه ای با عنوان مبلغان حریم، این نام را هوشمندانه و اشاره به مقام حضرت زینب (س) دانست.س) وی در انتقال فرهنگی عاشورا افزود: حضرت زینب(س)س) فرهنگ عاشورا را ماندگار می کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره حریم رسالت در گیلان گفت: باید در آینده برای جشنواره ملی و بین المللی حریم رسالت تلاش شود. بین المللی برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا