مطالب میجیک

زنان در گام دوم انقلاب جایگاه ویژه ای دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عنایت الله رحیمی اوایل روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت زنان شهید در استان فارس اظهار داشت: زنان در جامعه مسلمانان نقش و جایگاه ویژه ای دارند و می توانند به جایگاه مناسبی دست پیدا کنند.

وی ادامه می دهد: همانطور که حضرت فاطمه زهرا (د) در اوایل اسلام ، زنان در جامعه متنوع بودند. امروزه زنان باید بر اساس زندگی عملی در جامعه حضور داشته باشند و بتوانند جامعه را معنادار سازند ، زیرا زنان به عنوان 50٪ جامعه باید بر مسئولیت های خود تأکید کنند. مبتنی بر حقوق شهروندی

بالاترین مقام دولتی در استان فارس هشدار می دهد: زنان در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند آه تو بیش از 3000 شهید در کشور ثبت شده و بخشی از استان فارس دارای 3 شهید است.

وی ادامه داد: 24 زن پیشکسوت در استان فارس و یک زن مستقل در استان فارس تنوع زنان در جنگ و دفاع مقدس را نشان می دهد.

استاندار فارس یادآور شد: زنان در خانه و قبل از انقلاب مطمئناً در بین انقلابیون مشتاق بودند و شهدای ایران اسلامی در جنگ تحمیلی دارای ویژگی های آموزشی بی نظیری هستند که مادرانی را نشان می دهد که ارزشهای دینی را حفظ می کنند. و او به انقلاب اهمیت می دهد.

رحیمی گفت: با توجه به ظرفیتی که امروزه در استان فارس و ایالت در بین زنان وجود دارد ، زنان می توانند در زمینه های مدیریت جامعه ، سیاست و آموزش خانواده مورد بهره برداری قرار گیرند و باید مورد بهره برداری قرار گیرند تا از تمام ظرفیت های موجود در جامعه استفاده شود.

وی تأکید کرد: در اولین گام انقلاب توجه ویژه ای به زنان و همچنین نقش آموزش در کاهش معضلات اجتماعی و اعلامیه های عمومی صورت گرفته است ، در مرحله دوم انقلاب نیز به زنان توجه شده است.

دکمه بازگشت به بالا