زنان در حکومت مهدوی نقش آفرین هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

زنان در حکومت مهدوی نقش آفرین هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فریبا علاسوند یکشنبه بعد از ظهر در کنگره با خودشیفتگی وی با اشاره به نقش مهم زن در عصر ظهور و انتظار گفت: در دنیا با دو جریان زن ستیز مواجه هستیم؛ جریان به اصطلاح دینی رفتارهای آزاردهنده ای نسبت به زنان دارد و گرایش دوم غرب است. و به نظر می رسد از حقوق زنان دفاع می کند.

وی با بیان اینکه حضور زنان در عرصه تاریخ همیشه وجود دارد، تصریح کرد: برخی از روایات از تغییر زنان نزدیک به ظهور ظهور صحبت می کنند و در تاریخ های ظهور وی نیز اشاره شده است که روابط خانوادگی به این صورت تغییر می کند. راه زن، نان که آورد خانواده تبدیل می شود و این مشکل نشان دهنده آشفتگی روابط نقشی در خانواده و حاصل صد سال تلاش فمینیستی در غرب است.

یکی از اعضای شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه در سنت ما هیچ اقدامی وجود ندارد، گفت: مهمتر بحث انتظار فرج نیست، گفت: انتظار فرج یک موضوع ذهنی نیست و منتظران بیشترین دغدغه را در حوزه انتظار حضرت ولیعصر دارند.بیا دیگه) تمركز و كم كردن فاصله تا حد امكان از پيامبر و اين از ويژگيهاي منتظران است.

فرمود از جهت گسترش جریان کفر، جریان ایمان به مقدسات تبدیل شود و طهارت در حرکت فرمود: در سنت مهدویت 313 نفر از یاران امام عصر (عج) هستند.بیا دیگه) عده ای هستند که اگر همه مردم دنیا بر حضرت مهدی شمشیر بکشند، ترسی در دلشان نمی افتد و آنچه قابل توجه است این است که از این 313 نفر تعدادی زن هستند.

علاسوند وی با اشاره به اینکه زنان در حکومت مهدوی نقش دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با وحدت صفوف دختران ایمانی، جریان دین زنان با قوت ادامه یابد و چشمان ما به جمال امام عصار (ع) بنگرد.بیا دیگه) روشن است.

دکمه بازگشت به بالا