مطالب میجیک

زنان در ایجاد و مانایی نهضت اسلامی نقش قابل تاملی دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مینا بیابانی عصر آن روز در اجلاسیه 392 بانوی شهید آذربایجان غربی اظهار داشت: بر هیچکس پوشیده نیست که انقلاب اسلامی با حضور مردم اعم از زن و مرد و در میان آنها زنان اتفاق افتاد. بازی کرد. نقش مهم، تأثیرگذاری، هدایت از سوی 10 به عهده آنان است، مشکلی که امام خمینی (ره) همواره بر آن تأکید داشتند و زنان را به عنوان رهبران نهضت معرفی می کردند.

وی ادامه داد: زنان ما الگوی واقعی همه زنانی هستند که در سخت ترین شرایط جنگی انقلاب اسلامی برای آرمان ها و اهداف و ارزش های اسلام ایستادگی می کنند.

بیابانی گفت: شهدای ما به ویژه شهدای زن اهل سنت ثابت کردند که می توان در اوج آزادی بهشت ​​روی زمین شد و به کمالات انسانی رسید.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: اگر زنان غزه، لبنان، یمن و سوریه جرات مبارزه با دشمن اسلام را دارند به خاطر عزم و فداکاری زنان ایرانی است که اوج فداکاری را می دانیم. در دوران دفاع مقدس

بیابانی با بیان اینکه زنان در ایجاد و بازدارندگی نهضت اسلامی نقش بسزایی دارند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی توانایی مقابله با هر قدرتی را دارد.

توضیح بیانات رهبر انقلاب درباره خانواده شهدا ضروری است

فرماندار مهاباد نیز در این مراسم بر لزوم ابلاغ فرمان پروردگار متعال در خصوص خانواده شهدا و در ادامه تاکید کرد: برای درک اهمیت ایثار و فداکاری شهدا مطالعه و شنیدن ضروری است. به فرمان رهبر

حسن عباسی ادامه داد: در جنگ های مختلفی که رخ داده، زمین های زیادی را از دست داده ایم در بار ما به یک توافق شرم آور رفتیم اما در دفاع مقدس این اتفاق نیفتاد، هرچند انقلاب تازه پیروز شده بود.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه در دفاع مقدس از کشور بزرگ اسلامی ایران از امام خمینی (ره) در مقابل دشمنان حمایت می کنم، ادامه داد: امروز ملت ما نه تنها بر سرنوشت خود مسلط است، بلکه در عرصه های مختلف نیز نفوذ دارد. منطقه. و معادلات جهانی

بعد: در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی مانند نهال جوانی است اما می تواند در مقابل دشمن بایستد و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.

وحدت کلمه در آذربایجان غربی موج زد

اکبر نوروزی فرمانده مهاباد نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد وحدت کلمه در آذربایجان غربی هستیم تا جایی که شیعه و سنی در همه ابعاد زندگی در کنار هم هستند.

وی وحدت و همدلی را مهمترین سرمایه نظام اسلامی می داند و ادامه می دهد: باید با حفظ آن در جهت تقویت این وحدت گام جدی برداریم.

فرمانده ارتش مهاباد با اشاره به نقش موثر و جدی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس افزود: ظرفیت نهفته در بین زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسید.

نوروزی بر تلاش برای شناسایی شهدای زن و معرفی آنها به نسل جدید کشورمان تاکید کرد و گفت: فداکاری زنان در پیروزی انقلاب باید به صراحت نوشته شود.

دکمه بازگشت به بالا