مطالب میجیک

زنان بسیجی برای کمک به مرگ تاجران وجود دارند – آنلاین نیوز | رسانه های ایران و جهان

در مصاحبه با آنلاین ، مرضیه افضلی در مورد تلاش های این سازمان برای مقابله با ویروس تاج گفت: “یكی از مهمترین راه های آوردن زنان به همان زمانی كه بیماری تاج خورده است صورت است. تولید که در حال حاضر روزانه 400000 ماسک در عملیات های بسیج در سراسر کشور تولید می کند. ” این کشور بین کادر پزشکی و بومیان تشکیل و تقسیم شده است.

مدیر تجارت زنان افزود: “با این شیوع ، بسیاری از زنان داوطلب زندگی در مناطق مختلف شده اند و اکنون تقریباً یکهزار خواهر در آن زندگی می کنند. کار در 980 گروه جهادی. “

وی با بیان اینکه درباره حضور زنان در حمام ها وجود دارد ، گفت: به فکر نیاز به یک حمام ملی برای داشتن قدرت تمیز کردن اجساد مریض ها باشید. تاریخبسیاری از زنان بسیجی در برخی از شهرها از جمله قم ، گیلان و رامین داوطلب شده اند که برای شستن اجساد خود به حمام بروند. تاریخ آنها انجام دادند

توزیع 26000 زندگی تقاضا است

رئیس کسب و کار بانوان بسیج در خصوص توزیع درآمد و بسته های بهداشتی فقیرترین خانواده ها ، گفت: “زنان همیشه این بسته ها را در خانه ها می فرستند. فقیرتر برای تعطیلات .. تاکنون توزیع شده در حدود 26000 بسته و خدمات درمانی و غیره 4500 بسته ها با موارد لازم ضد عفونی می شوند.

افضلی ادامه داد: افرادی که توسط بسیج مشخص شده اند ، خانواده هایی که با حقوق روزانه زندگی می کنند و به دلیل کمبود ورزش در کرونا دست و پنجه نرم می کنند ، توسط افراد شناسایی شده اند. بانوی بسیج و تهیه بسته های غذایی در خانه یا مساجد. ” این بسته ها همچنین شامل مواردی است که مورد نیاز خانواده است از جمله برنج ، گوشت و غیره.

توزیع آب میوه در بیمارستان ها

“حداقل 4000 زن در کلینیک ها و مراکز بهداشتی مشغول به کار هستند. این افراد تحت معاینه پزشکی قرار می گیرند ، در بیمارستان ها و بیمارستان ها به کمک دستیاران پزشکی انجام می شوند و پاسخ به روند 4030 آنها بسیار پرانرژی هستند. علاوه بر این ، توزیع غذای گرم به خانواده های بیماران تاریخ اقدام دیگر همگرایی زنان بوده است.

درمورد توزیع آب میوه بین پزشکان و پرستاران ، مدیرعامل صنعت زنان بسیج گفت: “سود بانوان آب میوه را به کادر پزشکی توزیع می کند درد روزانه ، تقریباً 3،000،000 آب میوه و تقریباً 2000 تعداد سوپ ها بین عزیزان تقسیم می شود.

افضلی همچنین در مورد بهره وری سلامت صحبت می کند: در چند روز گذشته ، حدود 800 مسدود کردن گوسفند و 400 قطعه گان فقط در بیمارستان های تهران بزرگ توزیع می شود. قدم دیگری که زنان بسیجی برداشته اند ، کشتن مساجد و اماکن عمومی است که از زمان شروع کوروی ویروس تاکنون ادامه داشته و همچنان ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا