مطالب میجیک

زنان باید برای مبارزه با خط نفوذ قیام کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سارا فلاح در یک کنفرانس سیاسی گفت ، بینش خواهران در موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح در انتخابات 1400 ، قبل از ظهر روز شنبه ، بر اینکه زنان درباره نظام اسلامی گفتمان می کنند تأکید کرد: زنان واقعاً مسئولیت های سنگین در جامعه اسلامی آنها نباید و نباید به عنوان ابزاری مورد استفاده قرار گیرند.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه زنان به عنوان ارتش استان می توانند تحول گرا باشند ، گفت: زنان می توانند از ظرفیت خود برای تغییر روابط جهانی استفاده کنند.

وی گفت موضوع قدرت یک سیاستمدار ثروت است فیلم خود را بسازید او که از عدالت نشأت نگرفته بود ، از سر گرفت: بعضی از مردم فقط امیدوار بودند که خانه را دزدیدند دارایی، مالیه، سرمایه گذاری او به میدان آمد و قدرت بسیار نگران ما وارد شخص دیگری شد.

فلاح با تأکید بر اینکه اگر جامعه اهمیتی ندهد ، طبیعت جامعه مانند زمان امام حسین (ع) مخدوش می شود ، افزود: ما به اشراف اجازه نمی دهیم ری به عنوان یک مدل مدیریتی ، باید جامعه را اداره کند و مبارزه با اجاره و فساد باید در اولویت باشد.

ایوان ، نماینده جامعه ایلام ، رداول، مهران ، ملکشاهی و سیروان در مجلس از زنان خواستند که بتوانند علیه نفوذ و انحرافات مبارزه کنند ، گفت: زنان وظیفه امروز میدان نشانه روشنگری و بصیرت است و خود را در قربانگاه دفاع از انقلاب اسلامی ، سیستم و مطبوعات ولایت فقیه ، و دفاع از این ارزشها.

انقلاب اکنون به همان آرمان ها نیاز دارد

وی با بیان اینکه منطقه ما مرکز ثروت است و خلیج فارس بزرگترین مخزن انرژی در جهان است ، افزود: این مشکل باعث شده دشمنان به ویژه صهیونیست ها از خاک ما بخواهند و با استفاده از کاستی های خود سعی در حمله به ما داشته باشند … “

فلاح با تأکید بر اینکه حداکثر مشارکت در انتخابات موجب افزایش اختیارات کشور می شود ، افزود: “انقلابی که ما به افرادی که از حق حمایت می کنند و نه استفاده از انقلاب برای منافع ، نیاز داریم.”

سخنگوی کسری از زنان در مجلس که 11 مقام و نخبگان را تشریح می کند باید از منافع ملی محافظت کنند ، “مقامات حق ندارند مشکلات داخلی را در میز مذاکره تکمیل کنند ، و کسانی که در برابر دشمن مقاومت می کنند سزاوار نیست. دفتر. “

فلاح اصلاح طلبان و اصولگرایان را دو گفتمان انقلاب اسلامی خواند و گفت: این انقلاب با حمایت مردم به اینجا رسیده است ، بنابراین مسئولان باید از دو بال نظام استفاده کنند تا امید را در مردم افزایش دهند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار قیام زنان در مبارزه با نفوذ و انحراف شدند و گفتند: زنان باید وارد عرصه روشنگری و بصیرت شوند و به دفاع متمرکز از انقلاب اسلامی برسند. ، نظام و ولایت فقیه. به دفاع از.

وی گفت که این انتخابات محلی برای به دست آوردن غنائم نبوده است ، و آنها انتخاباتی خطرناک برای سلامتی این است که یک قطعه کوچک برای خود پیدا کند: “این راز زنده مانده است سردار سلیمانی او خود را سرباز ملت و استان می داند و فاقد مجوز است ” سو استفاده کردن او را نداشته باش

دکمه بازگشت به بالا