مطالب میجیک

زمینه حضور زنان توانمند به عنوان کاندیدا در انتخابات فراهم شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از علی مصطفوی استاندار آذربایجان غربی در پنجمین جلسه شورای مشورتی زنان استان ، در تسلیت به فاطمیه گفت: ما در حال ورود به دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم. از جمله جنگ تحمیلی ، احساس ناامنی در داخل و ایجاد انواع مسائل اقتصادی برای کشورمان ، با عنایت به خدا و حمایت جامعه ، توطئه نافرجام علیه اسلام شکست خورده است و ایران همچنان قدرتمندتر از جریان فعلی است.

معاون فرماندار جمهوری آذربایجان سیاسی ، امنیتی و اجتماعی همچنین در مورد انتخاباتی که او می آید و می گوید: “بهترین راه برای نشان دادن مشارکت جامعه در سرنوشت ، شرکت در انتخابات است و ، به عنوان یک دلیل برای او مهم است که او می تواند و شایسته نامزدی و نامزدی است. در انتخابات ” قبل از آن باید ارائه شود.

وی ممکن است اعضای مجمع زنان را وادار کند تا زنان را دعوت کنند که می توانند در انتخابات و انتخاب هیئت مدیره شهرها و روستاها مشارکت داشته و درگیر شوند ، در حالی که خواستار حضور بیشتر افراد در انتخابات و مشارکت در آنها است.

مصطفوی گفت: دولت تلاش کرده تا از وجود زنان توانمند در زمینه مدیریت بهره ببرد ، تاکنون 12 زن در استان به سمت های مدیر کل ، بخشدار و معاون استاندار منصوب شده اند.

در بخشی دیگر از سخنان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی اداره کل آذربایجان غربی از تلاش همه طرف های مسئول به ویژه پزشکان ، پرستاران و کادر پزشکی و همچنین پیروی از دستورالعمل های بهداشتی به مردم در برابر بیماری عروق کرونا قلب قدردانی کرد ما شیوع بیماری کرونا قلب را در آن کشور پشت سر گذاشته ایم و خوشبختانه در حالت وقوع و تلفات قرار داریم زیرا بیماری به کمترین میزان خود رسیده است.

مصطفوی با بیان اینکه در 8 شهر استان شرایط آب وجود دارد ، ادامه داد: امیدواریم در صورت ادامه مبارزه با بیماری عروق کرونا قلب ، جامعه همه توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را دنبال کند تا شاهد ریشه کن شدن بیماری عروق کرونا قلب باشد. بنابراین در این کشور

وی با توجه به برنامه ها و ایده های اعضای شورای مشورتی زنان در استان گفت: طراحی و اجرای طرح ها ، برنامه ها و ایده های پیشنهادی در کارگروه های اجتماعی ، فرهنگی ، بهداشتی ، زنان و خانواده و شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضروری است. پس از تأیید و اعتبار سنجی ، این ایده ها را اجرا کنید.

مدیرکل امور زنان و خانواده استان آذربایجان غربی نیز در این نشست اظهار داشت: بالا بردن جایگاه زنان ، استفاده از ظرفیت زنان در زمینه های مختلف و توسعه مشارکت اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی زنان و در نهایت تقویت بنیان های خانواده که زنان فعال در این پارلمان های مشورتی می توانند به عنوان مشاور در شهرها برای دستیابی به این اهداف خدمت کنند.

در این جلسه رئیس شورای مشورتی زنان استان نیز گزارشی از فعالیتهای این انجمن ارائه داد.

دکمه بازگشت به بالا