مطالب میجیک

رییس‌جمهور در مورد ناهنجاری ورود زنان به ورزشگاه‌ها تذکر دهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه قم گفت: اربعین جلوه ای از فرهنگ حسینی است.

امام جمعه از قم گفت: استفاده از ظرفیت عظیم اربعین نیازمند برنامه ریزی است و مسئولان باید اقدامات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی لازم را انجام دهند و از این ظرفیت استفاده کنند.

وی افزود: مراسم اربعین در نزد مستکبرین مکروه است و دیدیم که قبل از اربعین در عراق آشوب ایجاد کردند و این نشان می دهد که دشمن دست کثیف آنها را از آغوش عده ای گرفت.

امام جمعه قم گفت: دشمن عظمت ایران و اتحاد ایران و عراق و شیعه را با حضور میلیونی در راهپیمایی اربعین که با مساوات، همدلی، فداکاری و فداکاری همراه است، نمی خواهد. بخشش، در واقع گشایش و اساس ظهور آن است.»

وی ادامه داد: اربعین ها می گویند دیگر برای دفاع از حریم ارزش های دینی و اهل بیت اجازه نخواهیم داد در تاریخ با پول و جان عاشورا تکرار شود.

خطیب جمعه قم گفت: بر اساس اصل هشت گانه قانون اساسی، دعوت به خیر یک وظیفه همگانی و متقابل است، دولت و مردم در این زمینه نسبت به یکدیگر وظیفه دارند.

وی ادامه داد: مردان و زنان مؤمن در امر به معروف و نهی از منکر همدیگرند و پیامبر فرمودند اگر امت من امر به معروف و نهی از منکر را به همدیگر ترک کنند باید منتظر اتفاق بدی باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ملت و دولت اسلامی در این زمینه وظایفی دارند و نباید از آنها غافل شد زیرا جامعه را دچار مشکل می کند.

آیت الله سعیدی گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی و انقلابی است که مردم ضمن تشکر از دولت بر اساس امر به معروف و نهی از منکر، انتظار دارند رئیس جمهور به وزیر ورزش تذکر دهد تا از ورود غیرعادی جلوگیری کند. حضور زنان در ورزشگاه و فرمان خداوند در برابر نهادهای بین المللی.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی تجربه کرده است که کار برای خدا شکست نمی خورد، تصریح کرد: باید از ورود تماشاگرانی که صحنه های غیرعادی در ورزشگاه دارند جلوگیری شود و همچنین این امید وجود دارد که دولت شادی حلال برای جامعه تولید کند و این. و متدینین از این وضعیت شاکی هستند.

تولیت حرم حضرت معصومه تاکید کرد: عبور از خط قرمز برای متدینین قابل تحمل نیست و نباید اجازه داد که ناهنجاری اخلاقی برخی افراد در ورزشگاه که ناشی از برنامه ریزی اشتباه مدیر مرکزی است، ثبت شود. . از طرف دولت مردم

دکمه بازگشت به بالا