رکورد پرتاب چکش زن: با وجود پیشرفت در تناسب اندام ، من حذف شدم.

رکورد پرتاب چکش زن: با وجود پیشرفت در تناسب اندام ، من حذف شدم.

این زن چکش ایرانی ضبط می کند: “به دلیل ویروس کرونا ، من مجبور شدم تمرین خود را کنار بگذارم و به خانه بروم تا خودم را جدا کنم ، حتی اگر بتوانم. چه خوب است ”

در مصاحبه با میجیک ، ریحانه آرانی ، بایگانی ایران برای نمایش ، به خطر پیروی از دوره خود هنگام خروج کرونا اشاره کرد و گفت: “من در ارومیه در حال آموزش بودم اما این کار را نکردم. اما به دلیل قرار گرفتن در معرض تاج ، من باید به تهران بروم و در کنار خانواده باشم. ” سعی می کنم اکنون با تمرینات هوازی بدن خود را آماده کنم.

وی با بیان اینکه درباره نحوه تمرین خود قبل از ترک کرونا گفت: “من تمرین خود را تحت مدیریت آقای کاوه موسوی شروع کرده ام و تکنیک خوبی دارم.” من یک رکورد خوب تنظیم کردم و به طور کلی رضایت داشتم ، اما به دلیل مخالفت کرونا ، مجبور شدم با وجود موفقیت و محرومیت ، تناسب اندام خود را کنار بگذارم و به خانه برگردم. خودم برای متوقف کردن بیماری

“من برای شرکت در بازی های آسیایی برنامه ریزی کرده بودم ، اما همه مسابقات ورزشی لغو شده است و حتی برنامه های خانگی آماده نیست.” فکر نمی کنم بازی های آسیایی امسال باشد و من مشتاق به رقابت در سال آینده هستم.

وی به اهداف خود در ورزش اشاره کرد و گفت: “حتی اگر من نگهدار سالمندان ایران هستم ، خودم را محدود به ایران نمی کنم و نمی خواهم دبیر شوم. نه تنها ، بلکه من به دنبال افتخار و افتخار در مسابقات جهانی و المپیک هستم. “

آرانی در مورد حمایت از دولت گفت: “اتحادیه به موقع به من کمک کرد و قبل از مسابقات اردویی را برای ما ترتیب داد.” اردوهایی که قبل از مسابقات در مجموعه ورزشی آفتاب انگلاب با حضور مردان بسیار مفیدی برپا شده بودند ، حضور داشتند و ما هم خوب عمل کردیم.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا