رکورد شکنی مصرف برق با عبور از ۷۳ هزار مگاوات

رکورد شکنی | مصرف برق

آفتاب نیوز:

انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی از خرابی سامانه برق مصرفی کشور که در مرداد ماه سال گذشته و در گرم ترین روز سال رخ داد، خبر داد و گفت: سه شنبه 9 خرداد و در ساعات اوج مصرف برق. روز مصرف برق 73 هزار و 565 مگاوات تقاضای جدید برق در کشور به ثبت رسید که برابر با 24 مرداد 1402 در سطح 73 هزار و 463 مگاوات است.

وی خاطرنشان کرد: این میزان تقاضا برای آخرین روز بهار رشد 12 درصدی را نشان می دهد و تاسیسات جدید ثبت شده در بازه های زمانی کوتاه نشان می دهد که مصرف برق در کشور بالا است و امیدواریم در روزهای آتی، تابستان و بسیار گرم به طور رسمی آغاز می شود تا شاهد همکاری و مشارکت شهروندان در کاهش مصرف برق باشیم.

رجبی مشهدی با بیان اینکه شبکه برق کشور پایدار است و هیچ مانعی برای برق رسانی به شهروندان وجود ندارد، از عموم مردم خواست تا برای تامین برق پایدار همه شهروندان به مصرف برق توجه بیشتری داشته باشند.

سخنگوی صنعت برق از همگان خواست تا با انرژی در این کمپین شرکت کنند تا از جایزه مدیریت مصرف برق که شامل 300 خودرو و میلیون ها جایزه، لوازم خانگی و P دیجیتال است، بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا، مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس https://ba-energy.ir/ در این کمپین شرکت کرده و با رعایت امتیازات واجد شرایط دریافت جوایز شوند.

مشتریان صنعت برق در صورت صرفه جویی 15 درصدی در ماه ژوئن می توانند یکی از این جوایز را برنده شوند.

برای خرداد ماه 15 دستگاه خودرو به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است که به مشتریانی که مصرف خود را انجام داده اند اهدا می شود.

همچنین 150 هدیه 100 میلیونی برای مشتریانی که رعایت کنند در نظر گرفته شده است.

همچنین مشتریان می توانند در خردادماه 1500 هدیه 10 میلیون تومانی دریافت کنند.

همچنین 15000 جایزه یک میلیون تومانی برای مشتریان در خرداد ماه در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به مشتریان تعلق می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا