رویداد گفتمانی «قیام دختران پیشرو» آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رویداد گفتمانی «قیام دختران پیشرو» آغاز شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، معاونت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در راستای به کارگیری سرمایه های انسانی دانش آموزان برای حل مشکلات انقلاب اسلامی و جهاد در عرصه های مختلف و همچنین استفاده از استعدادها و توانایی های دانش آموزان در عرصه های اجتماعی. آنها یک رویداد بحث و گفتگو با عنوان “ظهور دختران پیشرو” برگزار کرده اند.

این دوره یک اردوی سه روزه است که از شنبه 8 مرداد ماه در مدرسه علمیه آغاز می شود ریحانه الرسول با حضور 50 نفر از بانوان مبلغ آغاز شد و روز دوشنبه 10 مردادماه به پایان می رسد.

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی، آموزش تبیین جهاد در بستر رسانه و آشنایی با نحوه الگوسازی برای نوجوانان با حضور اساتید صاحب نام حوزه و دانشگاه. و بحث شرکت کنندگان در برنامه روز اول این اردو گنجانده شده است.

ارائه گزارشی از روند برگزاری رویداد گفتمانی «ظهور دختران پیشرو» با استقبال استاد ارجمند از استاد دانشگاه درباره موضوع تبیین جهاد، گفتگو و عزم موضوع توسط گروه و برگزاری دست اندازبرنامه روز دوم این اردو است و شرکت کنندگان در این اردو در روز سوم با یکدیگر مناظره می کنند و در پایان برنامه استاد حسین عرب اسدی از اساتید دانشگاه به سخنرانی می پردازد. سخنرانی در مورد سازمان و کار جمعی.

لازم به ذکر است؛ در این دوره شرکت کنندگان یک سری مسائل را بر اساس بیان مرحله دوم انتخاب می کنند و ابعاد مختلف را می سنجند و در هر مرحله راه حلی برای مشکل ارائه می دهند و به بحث می پردازند تا نقاط قوت و ضعف مشخص شود، در نهایت بهترین فرد اصلی . بینندگان و داوران انتخاب می شوند، جوایز اهدا می شود.

دکمه بازگشت به بالا