اقتصادیبرترین های کسب و کار مجیک

روشن شدن چراغ زرد پکیج ایران رادیاتور

روشن شدن چراغ زرد پکیج ایران رادیاتور یا همان چراغ خطا در این مدل از پکیج دیواری نشان می‌دهد که ، دستگاه شما با یک مشکل مواجه شده است. وقتی با روشن شدن چراغ خطا در پکیج ایران رادیاتور مواجه شدید سریعا دستگاه را خاموش و برق آن را قطع کنید. در این مقاله ما به شما نشان می دهیم که چطور خودتان بتوانید این خطا را برطرف کنید. برای آگاهی از نمایندگی ایران رادیاتور کلیک کنید.

چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور | علامت شعله در پکیج ایران رادیاتور

روشن شدن چراغ زرد پکیج ایران رادیاتور و راه حل آن

اگر روشن شدن چراغ خطای دستگاه شما به دلیل افت فشار، بستن شیرآلات و یا گرفتگی مسیر دودکش رخ داده باشد؛ در چند قدم که در زیر گفته شده است؛ می توانید نسبت به رفع عیب دستگاهتان اقدام نمایید.

اگر با روشن شدن چراغ زرد پکیج ایران رادیاتور مواجه شدید، می توانید جهت دریافت راهنمایی و یا درخواست اعزام تعمیرکار با سرویس سنتر تماس بگیرید. ما در سرویس سنتر سالهاست که با دارا بودن تعمیرکاران خبره مشکل دستگاه شما را رفع می کنیم. با درخواست اعزام کارشناس، معمولاً در کمتر از یک ساعت نزدیکترین تعمیرکار با شما تماس گرفته؛ و برای رفع مشکل روشن شدن چراغ زرد پکیج ایران رادیاتور به محل شما مراجعه میکند.

روشن شدن چراغ زرد  پکیج ایران رادیاتور به دلیل افت فشار دستگاه

پکیج دیواری از هر مدلی که باشد دارای یک نشانگر فشار آب میباشد. این عقربه تعبیه شده روی دستگاه باید همیشه عددی مابین ۱ الی ۲ را نشان دهد. در صورتی که آن زیر نیم باشد، و یا روی صفر قرار داشته باشد؛ با روشن شدن چراغ زرد در  پکیج ایران رادیاتور مواجه می شوید.

روشن شدن چراغ خطا در پکیج ایران رادیاتور گاهاً با تنظیم فشار بار دستگاه رفع میشود. برای این کار کافیست شیر پرکن زیر دستگاه را باز کرده تا عقربه ساعتی یا مانومتر پکیج ایران رادیاتور روی درجه ۱.۵ قرار گیرد. سپس آن را ببندید.

شیر پرکن دستگاه در پکیج های ایران رادیاتور در کنار دومین شیلنگ ورودی دستگاه و یا قسمت پشت شیلنگ های متصل به دستگاه قرار دارد. و رنگ آن آبی یا مشکی است. نکته حائز اهمیت این است که، وقتی درجه بار عقربه ساعتی روی یک و نیم رسید؛ سریع آن را ببندید. در صورتی که درجه عقربه ساعتی بالای ۳ برود، از زیر دستگاه نشتی پیدا میکند. و نیاز به مراجعه تعمیرکار خواهید داشت.

 روشن شدن چراغ  زرد در پکیج ایران رادیاتور به دلیل بسته بودن شیرهای ورودی

این اتفاق معمولاً در ابتدای زمستان اتفاق می‌افتد. ممکن است قبل از شروع فصل سرما شیرهای ورودی به پکیج دیواری تان را از زیر دستگاه بسته باشید. در این صورتی که پکیج دیواری را در حالت زمستانه قرار می دهید؛ چراغ زرد پکیج ایران رادیاتور روشن میشود. برای رفع این مشکل در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

وقتی که علت روشن شدن چراغ زرد پکیج ایران رادیاتور این مورد باشد؛ با قرار دادن دستگاه در حالت زمستانه پکیج دیواری صدای وحشتناکی میدهد. و یا شیر اطمینان دستگاه فعال شده و آب داخل آن تخلیه می شود.

برای رفع مشکل باید شیرآلات آن را باز کرده؛ سپس به وسیله شیر پرکن زیر پکیج ایران رادیاتور تان فشار بار دستگاه را همانطور که در همین مقاله توضیح داده شد روی یک و نیم قرار دهید. و دکمه ریست دستگاه را بزنید. سپس در صورتی که دستگاه نشتی نداشته باشد می توانید از آن استفاده کنید.

در صورتی که این کار را انجام دادید و همچنان مشکل تکرار شد. و چراغ زرد پکیج ایران رادیاتورتان دوباره روشن شد. مراحل بعدی که در این مقاله آمده را نیز بررسی نمایید، تا مشکلات آن برطرف شود.

علت روشن شدن چراغ زرد پکیج ایران رادیاتور به دلیل بسته بودن شیرهای ورودی و خروجی شوفاژ ها 

یکی از دلایل روشن شدن چراغ خطای پکیج ایران رادیاتور موقع راه اندازی شوفاژ ها این است که، شیرآلات شوفاژ ها بسته باشد. و شما دستگاه را در حالت زمستانه قرار دهید. با این کار به دلیل عدم گردش آب داخل رادیاتورها، با روشن شدن چراغ خطای پکیج ایران رادیاتور رو به رو می‌شوید.

برای رفع روشن شدن چراغ زرد در پکیج ایران رادیاتور تنها کافیست شیر بالای شوفاژ ها را باز کنید و نیاز به باز کردن شیر پایین وجود ندارد. چرا که شیر پایین با آچار آلن باز و بسته می شود. و معمولاً باز می باشد. مگر اینکه قبلا رادیاتورها را از دیوار باز کرده باشید  و دوباره نصب و شیر پایین آن بسته مانده باشد.

با انجام این سه مرحله باید مشکل دستگاهتان حل شده باشد. در غیر این صورت باید با یک تعمیرکار با تجربه جهت رفع مشکل پکیج تان مشورت کنید. ما در سرویس سنتر تعمیرکار مجاز و نمایندگی ایران رادیاتور در سراسر تهران جهت رفع مشکل دستگاهتان اعزام می کنیم. کافیست با ما تماس بگیرید.

خلاصه

روشن شدن چراغ زرد رنگ پکیج ایران رادیاتور همانگونه که در بالا توضیح داده شد؛ دلایل گوناگون و متعددی میتواند داشته باشد. کاری که شما باید انجام دهید بررسی باز بودن شوفاژ ها و همچنین شیرآلات دستگاه می باشد. و نیز برسی نمایید که فشار بار دستگاه نیز باید روی یک و نیم باشد. مراحل کار برای رفع ایراد در این مقاله به صورت مفصل شرح داده شده است.

مابا دارا بودن صدها تکنسین ، در سطح تهران خدمات ارائه می‌دهیم. و خدمات ارائه شده به مدت ۶ ماه ضمانت میشود. با ثبت درخواست، نزدیکترین تعمیرکار با شما تماس گرفته و جهت رفع روشن شدن چراغ زرد پکیج ایران رادیاتور شما مراجعه می‌کند. که معمولاً کمتر از یک ساعت سرویسکار مراجعه و مشکل دستگاهتان را برطرف میکند.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا