مطالب عمومی

روسیه: اشراف کاملی به تحرک دریایی آمریکا و انگلیس داریم

وزارت دفاع روسیه اعلام كرد كه از همه شناورهای آمریكا و انگلیس كه صبح دوشنبه وارد دریای بارنتس می شوند ، آگاه است.

به گزارش رویترز به نقل از اینترفاکس ، وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که ارتش شمالی این کشور بر حرکت کشتی های آمریکایی و انگلیس نظارت دارد.

نیروی دریایی ایالات متحده روز یکشنبه اعلام کرد که چهار نیروی دریایی ایالات متحده و یک کشتی نیروی دریایی انگلیس برای امنیت عملیاتی وارد دریای بارنتس در نزدیکی قطب شمال شده اند.


کشتی های آمریکایی و انگلیسی در دریای بارنتس

نیروهای دریایی ایالات متحده و ایالات متحده با هدف حفظ آمادگی برای هرگونه رویارویی با روسیه ، کنترل اقیانوس قطبی را به دست گرفتند. فرمانده ناوگان نیروی دریایی ایالات متحده در بیانیه ای اعلام كرد: قرار بود هر چهار کشتی جنگی آمریكا و انگلیس ، یك نیروی دریایی آمریكا و یك هواپیمای “Posidan-8” منحصراً پرواز كنند. در اقیانوس نروژ ششم نیروی هوایی ایالات متحده گفت این اقدام برای حمایت از متحدان ایالات متحده در منطقه بود. (نظرات اضافی)

تصمیم ایالات متحده و انگلیس در دریای بارنتز از زمانی آغاز شد که روسیه با تأسیس یک پایگاه نظامی بزرگ ، نظارت بر حرکت رقبا در منطقه داشت. در قطب شمال.

ناوگان شمالی روسیه به کشتی ها و زیردریایی های هسته ای مورمانسک در آبهای خلیج کولا ، در نزدیکی دریای بارنتس مجهز شده بود.

کلمات پایان یافته / ص

دکمه بازگشت به بالا