مطالب میجیک

روزهای پر فراز و نشیب تنیس روی میز در ۱۴۰۰

تنیس روی میز سال گذشته فراز و نشیب های خود را تجربه کرد، اما در حالی که منتظر نتایج بهتر بود، این اتفاق نیفتاد.

به گزارش میجیک، سال 1400 روز خوبی برای تنیس روی میز ایران نبود و شاید بتوان انتظار عملکرد بهتری از بازیکنان ایرانی داشت. مهمترین اتفاق مثبت سال گذشته انتصاب افشین بدیعی به عنوان دبیرکل آسیایی بود اما در رویدادهای مهمی مانند مسابقات جهانی و المپیک نتایج مطلوبی کسب نشد.

نوشاد از المپیک باز ماند

نیما عالمیان یک ساعت مانده به شروع سال 1400 سهمیه المپیک را کسب کرد و بعد از آن همه منتظر اعلام رنکینگ المپیک بودند تا ببینند نوشاد عالمیان هم می تواند سومین سهمیه المپیک را کسب کند یا خیر و این اتفاق نیفتاد و در خرداد ماه ، مشخص شد که نوشاد برنده نشده است. سهمیه از طریق رتبه بندی بنابراین نیما عالمیان تنها نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک توکیو است.

بالا و پایین تنیس روی میز در ساعت 1400

حذف جنجالی از المپیک

نیما عالمیان دو بار در المپیک شرکت کرد. او در اولین بازی خود مقابل یک انگلیسی شکست خورد. نیما پس از این شکست موشکی شلیک کرد که با انتقادات زیادی مواجه شد. وی پس از هجمه‌های فراوان به جنبش جهانی، از ایرانی‌ها بابت شکست مقابل نماینده انگلیس عذرخواهی کرد و با اشاره به اعتراض‌های مکرر به رویکرد داور، از حرکت نادرست هنگام گذاشتن موشک روی میز ابراز تاسف کرد. در لحظه حساس بازی

بالا و پایین تنیس روی میز در ساعت 1400

شانس مدال های آسیایی از بین رفته است

دومین مسابقه بزرگ تنیس روی میز در سال 1400 مسابقات قهرمانی آسیا بود. تیم ایران در غیاب چین تنها یک قدم تا کسب مدال تیمی فاصله داشت و با شکست مقابل هندوستان نتوانست به نیمه نهایی صعود کند و سپس با شکست هنگ کنگ و سنگاپور برای اولین بار در رده پنجم آسیا قرار گرفت. در این مسابقات تیم ایران می تواند جواز حضور در مسابقات قهرمانی تیمی جهان 2022 را کسب کند.

در بخش انفرادی نوشاد عالمیان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در نهایت مغلوب شد.

در بخش دونفره نوشاد و نیما عالمیان در یک قدمی کسب مدال در جدول دونفره در مرحله یک چهارم نهایی شکست خوردند و شکست خوردند.

بالا و پایین تنیس روی میز در ساعت 1400

در جام جهانی خیلی خوب نیست

جام جهانی آمریکا یکی دیگر از مسابقات تنیس روی میز ایران در سال 1400 بود که نوشاد و نیما عالمیان پس از انجام بازی دو روی میز و باخت به فرانسه حذف شدند.

در جدول انفرادی نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی در مرحله سی و دوم شکست خوردند و حذف شدند.

بالا و پایین تنیس روی میز در ساعت 1400

مانترای زن 49 ساله شکسته شده است

تیم ملی بانوان ایران در رده نهم مسابقات قهرمانی آسیا قرار دارد و دو پله از دور قبل فاصله دارد. بانوان ملی پوش ایرانی پس از 49 سال توانستند به جمع 10 تیم برتر آسیا صعود کنند و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را نیز به دست آورند.

ملیکا کرمی در همین مسابقات توانست برای اولین بار در تاریخ پینگ پنگ بانوان ایران به جمع 16 بازیکن برتر قهرمانی آسیا برسد.

بالا و پایین تنیس روی میز در ساعت 1400

مهمترین اتفاق در خانه

تنیس روی میز در سال 1401 مسابقات مهمی از جمله بازیهای کشورهای اسلامی، بازیهای آسیایی و قهرمانی تیمی جهان داشت.

با توجه به اینکه نوشاد در بازی های قبلی توانسته بود تاریخ سازی کند و مدال برنز را کسب کند، انتظار داریم در این دوره شاهد عملکرد خوب تنیسورهای روی میز ایران باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا