مطالب میجیک

روایت دختر وزنه بردار ایران از تاریخ سازی در جده/ تقدیم مدال به خواهر دوقلو

وزنه بردار ایران گفت: با وجود اینکه اولین وزنه بردار خود را در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بلند کردم ، اما اصلاً استرس نداشتم و برعکس ، خوشحال بودم که در اسرع وقت در این رویداد شرکت کردم.

به گزارش میجیک ، غزال و غزاله حسینی دوقلوهای وزنه برداری ایران برای اولین بار به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در جده عربستان صعود کردند. غزال در این رقابت ها هشتم شد ، اما غزاله در رقابت با وزنه برداری تایلندی در تاریخ دوازده و 59 کیلوگرم مدال برنز را به دست آورد. در دوضرب او رکورد 94 کیلوگرم را ثبت کرد که 2 کیلوگرم بیشتر از وزنه بلند تایلندی است.

حسینی با رکورد 168 کیلوگرم چهارم شد ، اما با همان مدال تک نفره دو نفره ، اولین دختر ایرانی بود که در مسابقات جهانی مدال گرفت.

غزاله حسینی در گفت وگو با میجیک ، در مورد کسب مدال تاریخی اظهار داشت: رقابت سخت بود اما من جنگیدم و توانستم مدال بگیرم. با توجه به رقبایی که دارم ، فکر می کنم یک مدال دوگانه می گیرم ، که این اتفاق هم می افتد و واقعاً احساس خوبی دارد. امیدوارم بتوانید در مسابقات بعدی بهتر عمل کنید و مدال طلا کسب کنید. باید بیشتر تلاش کنم.

او گفت: “من برای اولین بار قهرمان جهان شدم و می دانستم که باید برای پیروزی بجنگم.”

حسینی در پاسخ به این س howال که چگونه توانست برای اولین بار در یک رقابت بین المللی استرس را کنترل کند ، توضیح داد: هیچ استرسی ندارم و دوست دارم مسابقات را سریع شروع کنم و شش حرکت را به درستی انجام دهم.

این وزنه بردار ایرانی با بیان اینکه خواهرش غزل مدال نگرفت ، تصریح کرد: مسابقات در وزن 55 کیلوگرم نیز سنگین بود و خواهرش تمام تلاش خود را کرد. الان هم او به من می گوید که مدال باید برای من باشد و من هم می گویم که باید برای او باشد (می خندد). من عاشق خواهرم شدم و برای کسب مدال او بسیار مشتاق بودم. برای خواهرم هم مدال گرفتم.

حسینی در مورد واکنش والدینش و اطرافیانش به کسب این مدال تاریخی گفت: پدر و مادرم بسیار خوشحال بودند و برخی از معلمان نیز به من تبریک گفتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوری از خانواده و حضور در اردوهای تیم ملی برای او مشکل است؟ وی تاکید می کند: در ابتدا سخت بود اما بعد دیگر سخت نیست. من و خواهرم با هم کار کردیم تا مشکلی نداشته باشیم.

حسینی در پایان گفت: از آقای مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ، کارکنان تیم ملی و والدین تشکر می کنم که زحمت زیادی کشیدند و من در مسابقات بعدی تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا نتایج بهتری را به دست آورم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا