مطالب عمومی

رقبای سابق و مقام‌های دوره اوباما به تیم انتقالی بایدن پیوستند

کمپین جو بایدن ، رقیب سابق دموکرات ها و چندین مقام ارشد که رئیس جمهور باراک اوباما شد ، به تیم انتقال کاخ سفید اضافه شد.

به گزارش رویترز ، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری چهار عضو جدید به تیم تحت هدایت متحد خود تد کافمن اضافه کرده است. میشل لوهان گریشام ، فرماندار نیومکزیکو ، جفری زینتس مشاور اقتصادی سابق اوباما ، سدریک ریچموند لوئیزیانا و آنیتا دان مشاور مبارزات انتخاباتی.

بایدن همچنین پیت بودجه ، کهنه سرباز ایالات متحده را نامزد کرد. و شهردار سابق ایندیانای جنوبی ، برای هیئت مشاوره ، به همراه سالی یتس ، دادستان کل سابق ، و سوزان رایس ، مشاور امنیت ملی دوره اوباما که همچنین در لیست نامزدها است. معرفی کرد

کافمن گفت: “ما برای این انتقال در بحران جهانی بهداشت و بحران آماده هستیم.” این یک دوره گذار مانند سایر دوره ها نیست و این تیم جمع شده به جو بایدن کمک خواهد کرد تا از چالش هایی که کشور ما بلافاصله با آن روبرو است ، برآید.

به گفته وی ، تجربه یکی از اعضای هیئت مشاوره به بایدن کمک می کند تا به این بیماری همه گیر ویروس کرونا ، که دائما به ایالات متحده حمله می کند ، پاسخ دهد و از رکود اقتصادی عبور کند. ویک موری ، جراح عمومی سابق ایالات متحده ، که به بایدن در مورد چگونگی پاسخ به بیماری همه گیر توصیه کرد ، نیز به تیم انتقال پیوست.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا