رفتار عفیفانه موثرترین شیوه در ظهور استعدادها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، شبکه 5 چراغ این هفته میزبان مرضیه غلامی ، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ، مدرس و مشاور دانشگاه و همچنین مشاور چندین مرکز مشاوره و مادر دو فرزند است. او بر سطح کارآمدی و آموزش محیط زیست متمرکز است.

غلامی با اشاره به اهمیت این مباحث گفت: در هر جامعه ای در جهان ، مانند دانشگاه هایی که در سراسر جهان متفاوت است ، تنها برای دانشجویان و دانشجویان بدون در نظر گرفتن شکل گیری محیط آموزشی بسته می شود. ، به ویژه برای بهبود کارایی علمی بالاتر است. واقعیت این است که هر چه بیشتر به ظاهر توجه کنیم و بیشتر به این رویدادهای بیرونی توجه کنیم ، کمتر به مسائل علمی و فرهنگی توجه می کنیم. آنچه در دانشگاه های مختلف یافت می شود این است که به عنوان مثال ، با فرض عدم توجه زنان به لباس اسلامی ، الگو به گونه ای ارائه شده است که از لباسی مانند پیراهن ، مانتو و دامن ، لباس هایی مانند جوراب ، لباس برهنه استفاده می کنند. کمتر نیاز دارید ، بدون زنان آستین نپوشید ، همه زنان جوراب نمی پوشند ی این حادثه به دلیل مسئله حجاب نیست ، مسئله حجاب محسوب نمی شود. نظر این است که در چنین حالتی ، کارایی علمی من افزایش می یابد. توجه بر اهداف آموزش مدرسه و دانشگاه متمرکز شده است. ما همچنین به چندین مورد مراجعه کردیم ، عموماً افرادی هستند که این رویدادها را مشاهده می کنند ، پوشش دقیق ، دکور ساده و پوشش بدن را تشکیل نمی دهند ، هرچه کمتر بهتر. ظاهر تصور می شود که او به راحتی و با تمرکز بیشتر بر روی تحصیلات خود در محله قدم می زند – هدف از آمدن به دانشگاه یا مرکز آموزشی – و اگر مشکل و چالش دیگری نباشد ، می توان به او اشاره کرد.

او گفت: “درست است.” ی اول ، جامعه باید به گونه ای آموزش ببیند که به آنها اجازه دهد رفتارها را کنترل کرده و خود را کنترل کنند ، اما باید در بحث آموزش ، میراث و محیط زیست نیز تأثیر داشته باشد. از این رو ، در محیط اجتماعی ، برخی از جوامع دیدی غیراخلاقی و آسیب شناختی نسبت به این موضوع دارند. البته این بدان معنا نیست که انسانها باید رفتارهای آسیب شناختی داشته باشند ، اما باید به خاطر داشت که تعدادی از خواسته ها و نیازها در افراد تحت تأثیر محرکهای بیرونی بیشتر وجود دارد. رشد مرطوب و گاهی غیرقابل کنترل. پست ها نمی توانند از آنها انتظار محرک داشته باشند ، به عبارت دیگر ، محرک دیده می شود اما انتظار دارد دیگران اشتباه نکنند. رعایت قانون در مورد همه اعضای جامعه یکسان است و اگر معلمان یا دانش آموزان یا هنرمندان یا تجار یا اعضای عادی جامعه مشکلی ایجاد نکنند ؛ به دلیل مسائل غریزی و ارتباطی با موقعیت اجتماعی یا سطح تحصیلات ندارد. وجود تفاوت های فردی را نمی توان انکار کرد ، اما واقعیت این است که اگر محرکی وجود داشته باشد ، تمام طبقه آسیب می بینند.

روانشناسان و مشاوران به خانواده یادآوری می کنند: هر شخصی حق دارد خود را کنترل کند و خود را کنترل کند و هیچ کس حق انصراف ندارد سوئیسی این نوع پوشش برخی افراد. اما باید این واقعیت را بدانید که این بدان معنا نیست که این افراد به آنها اجازه می دهند که افراد محله برای انجام این کار باشند. این چند مورد است او باور کرد زندگی با افراد بازتر و آزادتر ، راحت تر و توانایی ها و استعدادهای خود را نشان می دهند ، و اگر افرادی هستند که بیمار هستند و رفتار اخلاقی ندارند ، بیماری شروع شده می تواند ناشناخته و منزوی باشد ، و این ادعایی است که نیست اگر بخواهیم با آن برخورد کنیم منطقی و عادلانه است ، چه نیازی به تنش برای دیگران است. و باید گفت که متأسفانه همه این واقعیت را نادیده می گیرند که برای ارزیابی میلیون ها نفر ، ما باید ابزاری به اندازه کافی داشته باشیم و باید پول زیادی خرج کنیم ، و چه کاری می توان انجام داد یا نه؟ و هسته های بیشتر ، ده روز دیگر چه چیزی داشتند؟ و متأسفانه ، این افراد چه هستند ، آیا می توان در این جهت عقب نشینی کرد؟ مردم آن کنترل را با توجه به نیازها و برنامه های خود بسیار ارزیابی کرده اند ، اما اکنون او به دلایلی در موقعیتی قرار گرفته است. دو سال این چنین نیست ، پس دیگر نمی توان گفت که ما غربالگری را انجام می دهیم ، که برای بیماران در جامعه انتخاب شده است ، جدا شده و پس از آن ، بقیه شیرین خواهند بود. این دیدگاه کاملاً غیر عملی و غیرقابل اجرا است.

نظر غلامی: خانواده محیط زیست نقش بسیار مهمی در مطیع بودن دارند. به عنوان یک نوجوان که آزادی را رها می کند ، هیچ محدودیتی وجود ندارد ، هرکسی کار خود را انجام می دهد ، چگونه می توان توجیه کرد؟ بنابراین ، ما باید کودک و کودک را در خانواده در مورد چشم انداز و نگرشی که شما باید از خود مراقبت کنید مطلع سازیم ، و شما مورد ارزیابی قرار می گیرد و از دیگران جلوگیری می کند. این امر باید از خانواده شروع شود و می تواند برای افراد مسن تکمیل شود و کودکان بعداً در صورت آموزش محیط زیست مانند مدارس ، دانشگاه ها و محل کار وارد شوند.

وی گفت: “اگر می خواهیم خانواده ام را در حال حاضر ببینیم ، می توانیم در خانواده ای باشیم که هر فرد بیشتر از آموزش محیط زیست با آن آشنا است ، که در حال حاضر تنها چند ساعت است.” اگر به حریم خصوصی احترام گذاشته نشود ، مشکلاتی نیز به وجود می آید – با دانستن اینکه عضو خانواده است و دیگران را می شناسد – و فقط به دلیل وجود روابط خانوادگی مانند پسرعموها و نوه ها ، نمی توان این محیط را آرام و عادلانه نامید ، محیط زیست محیطی خانوادگی ، دوستانه ، ما یکدیگر را می شناسیم. ما نمی خواهیم بگوییم که نشان می دهد مادران باید فعال باشند. زیرا مسائل زیادی در این زمینه وجود دارد که پیامدهای حل نشده ای دارد و توصیه های زیادی برای مشاوره ارائه می شود ، زیرا هیچ حریم خصوصی و دیدگاه های فکری ذکر نشده است. بنابراین ، در محیطی با رفتار محرک کمتر ، محیط سالم تر و بهره وری بالاتر است. در روابط بین زنان و مردان ، تمایل به خودنمایی یا تمایل به توجه ، میل غریزی ، ذاتی و درونی است که وجود دارد و نمی توان آن را سرکوب کرد ، اما فلسفه و موقعیت خاص خود را دارد. به هیچ وجه نمی توان آن را سرکوب کرد ، اما ما می توانیم به جای اینکه بخواهیم توجه کنیم تمام مسئولیت متعلق به شخص دیگری است که مرد می تواند چنین جنبه های متفاوتی را بیشتر تماشا کند وجود داشتن برنده شویم و سعی کنیم خود را به این شکل قابل قبول و محبوب برای جامعه و اجتماع و محیط زیست ارائه دهیم. بنابراین ، ابتدا باید با همه آنها ایمان داشته باشید ی هر انسانی دارای مهارت ها و استعدادهایی است که فقط باید کشف و کشف شوند ، ابتدا این باور باید در ما ایجاد شود و سپس می توانیم استعدادهای درونی داشته باشیم. انسان ایجاد محور زندگی انسان بیایید تمرکز بیشتری داشته باشیم و مطمئناً نتایج مثبت بیشتری به شما می دهد.

لازم به ذکر است که در فصل سوم برنامه تلویزیونی «چراغ» روزهای یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت 21 از شبکه 5 سیما روی آنتن می رود و هر هفته درباره چالشی بحث می کند.

دکمه بازگشت به بالا