اقتصادی

رشد ۸۴ درصدی رفع تعهدات معوق کامیون‌ها / نیمه دوم سال، تولید رونق بیشتری خواهد داشت

به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپادیزل، با توجه به روند مناسب برای رفع موانع تولید به ویژه برای انجام تعهدات معوق کامیون‌های ولوو، برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش تیراژ محصولات در نیمه دوم سال جاری انجام شده است. 2014). ).

به گزارش میجیک، سید احمد میررافیه در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه گروه خودروسازی سایپادیزل با اعلام این خبر گفت: سایپادیزل توانسته در پایان سال گذشته 211 دستگاه خودرو از 387 تعهد معوق کامیون های ولوو را تکمیل کند. در ابتدای سال 1402 و از ابتدای امسال تا خرداد 120 دستگاه دیگر حذف شد. این نشان دهنده رشد 84 درصدی در این بخش است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپادیزل پیش بینی کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پیش بینی ما این است که روند تکمیل کمتر از 60 تعهد باقی مانده در ماه های آینده با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند و در نهایت به صفر برسد.

350 درصد افزایش تولید نسبت به سال گذشته

وی با اشاره به حمایت گروه خودروسازی سایپا برای افزایش تیراژ تولید پس از رفع موانع موجود، اظهار داشت: بر اساس مجوزهای اخذ شده از نهادهای مربوطه، برنامه ریزی لازم برای افزایش تولید سایپا دیزل در سال جاری انجام شده است. در سال جاری نسبت به سال گذشته 350 درصد در صورت تخصیص ارز لازم، 7300 واحد محصول تجاری در سایپادیزل تولید و روانه بازار می شود و بر این اساس شاهد رونق تولید محصولات خواهیم بود. نیمه دوم سال.

این مدیر صنعتی مذاکرات جدید با شرکای تجاری را مثبت و موثر ارزیابی کرد و هشدار داد: با توجه به رویکرد مناسب بین سایپادیزل و طرف های خارجی، تامین مالی و سفارشات لازم برای تولید محصولات انجام شده و ارسال CKD از کشور انجام می شود. آینده. . اورجین به سایپادیزل ارسال می شود.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سایپادیزل با اشاره به رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در توسعه خودروهای برقی در کشور، اعلام کرد: کامیون برقی شش تنی فوتونی در حال انجام آزمایشات است و اخذ مجوزهای لازم برای تولید انبوه و سایپادیزل در نظر دارد پس از اخذ تاییدیه لازم از مراجع ذیربط، 1000 دستگاه از محصول مذکور در دستور کار را تولید کند. همچنین تولید کامیون فوتون با گیربکس اتوماتیک 6 تن و 8.5 تن و کمپرسی 6 تن و 10 تن بار از دیگر برنامه های سایپادیزل در زمینه توسعه محصول در سال جاری خواهد بود.

میررفیع خاطرنشان کرد: سایپادیزل نیز در سال جاری در طرح افزایش عمق داخلی سازی محصولات قرار گرفته است و بر این اساس مذاکرات خوبی با شرکای خارجی انجام می شود تا با افزایش داخلی سازی محصولات و در نهایت تولید محصولات کاملا درونی شده است. ، می تواند پشتیبانی مناسبی را برای شرکت ها برای ایجاد cypadizel ارائه دهد.

مدیرعامل سایپادیزل ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند و با تسویه تعهدات معوقه و با توجه به افزایش تولید و توسعه محصول، چشم انداز سایپادیزل روزی روشن و امیدوارکننده باشد.

لازم به ذکر است مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپادیزل منتهی به 8 اسفند 1402 با حضور بیش از 60 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی در تاریخ 7 خرداد ماه در محل صنعتگران شرکت تشکیل شد. . سالن کنفرانس.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا