مطالب میجیک

رستمیان: در کنار انتظار مسئولان ما هم توقع حمایت بیشتر داریم

ملی پوش تپانچه گفت: همانطور که مسئولان از تیرانداز انتظار مدال دارند، ما نیز انتظار توجه و حمایت بیشتری را داریم.

به گزارش میجیک، هانیه رستمیان درباره برنامه های خود تا المپیک پاریس گفت: تیم ملی تیراندازی قبل از المپیک چندین مسابقه جهانی و آسیایی دارد که مهمترین آنها بازی های آسیایی است. حضور در تمامی این مسابقات باعث افزایش تجربه مسابقات و حضور در فینال می شود و با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی و المپیک شرکت خواهیم کرد. امیدواریم قبل از این مسابقه مهم اردویی برون مرزی داشته باشیم تا بتوانیم تجهیزات و کارتریج های خود را به روز کنیم و با فشنگ های بیشتری در ایران تمرین کنیم.

ملی پوش پیستوله در پاسخ به این سوال که آیا اردوی تدارکاتی برون مرزی محقق می شود، گفت: قبل از مسابقات جهانی مصر یک اردوی برون مرزی داشتیم که بسیار مهم است اما لغو شد. ما دو جام جهانی داریم که ارائه نمی شود. متأسفانه در صورت عدم شرکت در این مسابقات رتبه ما افت می کند و تجربه حضور در مسابقات را از دست می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی لغو این اردو و مسابقات چیست، گفت: علت را مشکلات مالی گفتند.

رستمیان در خصوص اسلحه قرضی استفاده شده و قول اسپانسر برای تهیه آن افزود: مشکلی که در زمان تحویل گرفتن سلاح 25 متری باید با آن مقابله کنیم تحریم هستیم و این سلاح ها به ما فروخته نمی شود. فدراسیون هم به دنبال سلاح است و بعد از صحبت با نظامیان این سلاح را ایمن کردیم. اگر بخواهم شخصا این سلاح را داشته باشم باید هماهنگی هایی انجام شود تا بتوانم آن را خریداری کنم. اسپانسر هزینه اسلحه 25 متری را دریافت کرده و با خرید آن موافقت می کند. این اسلحه امانت است و به من گفته اند که زمان بیشتری دارم و تا زمانی که اسلحه شخصی ام را بگیرم، آن را خواهم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که امید شما با توجه به توزیع سهمیه بیشتر شده است، گفت: در اولین دوره مسابقات توزیع سهمیه موفق به کسب سهمیه شدم و تا المپیک زمان زیادی دارم اما به این فرصت نیاز دارم. برای شرکت در بیشتر مسابقات با حریفان خود رقابت کنید، رکورد خود را بهبود بخشید و تجربه نهایی خود را بهبود بخشید. اگر در همه این مسابقات شرکت کنیم و به اردوهای برون مرزی اعزام شویم و همه چیز طبق برنامه پیش برود، قطعا من و بقیه تیراندازان شانس مدال خواهیم داشت.

وی افزود: همانطور که مسئولان و فدراسیون از ما انتظار مدال دارند، ما نیز انتظار حمایت و توجه بیشتر را داریم. امیدوارم اگر این رشته المپیکی بود توجه بیشتری می شد. با توجه و حمایت بیشتر می توان سهمیه ها و مدال های المپیک را افزایش داد.

دارنده سهمیه المپیک پاریس درباره تقسیم بندی تیراندازان به دو گروه با دو مربی گفت: نظر تیم بانوان نیست. برخی از تیراندازان آن را درخواست می کنند و این اتفاق می افتد. با مربیان قبلی آقایان صولت، نصر و خانم سلطانی تمرین کردیم. هیچ تغییری در برنامه تمرینی ایجاد نشده است.

رستمیان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در آینده با مشکل مواجه خواهد شد، گفت: امیدوارم تیرانداز برای درخواست مشکلی نداشته باشد. در قسمت بانوان همچنان کنار هم هستیم و قطعا در قسمت تیمی مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا