رستمیان: باید تجربه فینال خود را بالا ببرم/ مشکلی با سلاح جدید ندارم

دارنده سهمیه المپیک پاریس گفت: هدفم ارتقای تجربه نهایی در مسابقات آتی منتهی به المپیک است.

رستمیان: باید تجربه نهایی را بهتر کنم/ با سلاح جدید مشکلی ندارم

هانیه رستمیان در گفت وگو با میجیک، درباره خرید تسلیحات جدید و اینکه آیا زمان کافی برای هماهنگی آنها را داشته است، گفت. گفت: سلاح بادی ام را عوض کردم. مدلش با اسلحه قبلی فرقی نداره فقط رنگش رو سفارش دادم. بنابراین با سلاح جدید مشکلی نخواهم داشت. تنظیمات کامل است و زمان زیادی تا مسابقه باقی مانده است و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. البته اسلحه قبلی هم شخصی بود.

رستمیان: باید تجربه نهایی را بهتر کنم/ با سلاح جدید مشکلی ندارم

دارنده سهمیه المپیک پاریس درباره سلاح 25 متری گفت: قرار شده تا المپیک با همین سلاح مطمئن کار کنم. من دنبال راهی برای خرید اسلحه هستم که شخصی باشد اما این سلاح امنیتی تا المپیک مشکلی ندارد.

ملی پوش تیرانداز درباره دیدار پیش رو بیشتر بیان کرد: بازی برزیل اولین دیداری است که پیش روی ماست. آخرین مرحله برای رسیدن به سهمیه المپیک و هدف اصلی تیم این مسابقات است. امیدوارم همه برای مسابقات آماده شویم و تعداد سهمیه ها را افزایش دهیم. هدف من این است که خوب تمرین کنم، در این مسابقات نتیجه خوبی بگیرم و فینالیست شوم تا در فرصت های باقی مانده تا المپیک، تجربه نهایی ام را بهبود بخشم.

رستمیان افزود: فدراسیون اردویی تدارک دیده است که امیدوارم بتوانیم در آن شرکت کنیم تا بتوانیم بهتر تمرین کنیم و در ورزش های سبک کارتریج بیشتری داشته باشیم. دو مسابقه جهانی دیگر در باکو و مونیخ برگزار می شود که بعد از برزیل اهداف ما هستند و قبل از المپیک می توانند به آمادگی بیشتر ما کمک کنند.

وی در خصوص اردوی تدارکاتی هانوفر گفت: اردوی هانوفر و مسابقات مونیخ جزو برنامه های فدراسیون است اما باید دید مشکل ویزا حل می شود یا خیر. در صورت اعطای این اردو می‌توانیم با فشنگ‌های 25 متری بیشتر تمرین کنیم و همچنین بتوانیم فشنگ‌هایی را برای مسابقات آتی خریداری و آزمایش کنیم.

رستمیان افزود: نمی توانیم از کارتریج مسابقات 25 متری برای تمرین استفاده کنیم. کارتریج های مسابقه تمام شده است و امیدواریم به کمپ هانوفر برویم تا بتوانیم دوباره آنها را تهیه کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا