مطالب میجیک

رسالت بانوان تربیت دینی جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام سید محی لانه قوامی صبح چهارشنبه در مراسم تودیع دختران سازمان نورا با یک شهید گمنام اظهار داشت: اباعبدالله الحسین (ع)ع) منتظر بود تا شهدا به او برسند و از خدا می‌پرسید مردم کی می‌آیند و کی شهید می‌شود، شهیدی که همراه ما بودیم، امام حسین (ع) هم وقتی به شهادت رسید از خدا می‌خواست و باید برای مهمانان ارزش و احترام خاصی قائل باشیم. این فاطمیه..

مبلغان و عالمان دینی افزودند: شهدا میهمان خود را دعوت می کنند و فرقی نمی کند که فرد حجاب مناسبی داشته باشد یا نداشته باشد، مهم این است که بتوانیم راه شهادت را ادامه دهیم و با دعوت به راه شهدا، می توانیم به زندگی ما رنگ دیگری ببخش.”

وی افزود: ما شهدا را پاسخگوی ندای می دانیم و این اتفاق بارها در اطراف ما افتاده است و باید مقام شهدا را بشناسیم و شناخت پیدا کنیم و برای پاسداری از خون شهدا باید به وصیت او اطاعت کنیم. “

حجت الاسلام قوامی تصریح کرد: باید مقوله ایمان را برای خود الگو قرار دهیم و برای رسیدن به ایمان واقعی باید با جان مبارزه کنیم و راه راست با همه سختی های پیش رو اعم از فضای مجازی، خانواده، مد و جامعه نقش موثری داشته باشد. باستیم.

وی گفت: ما با دعوت از شهدا در این جمع هستیم و باید قدردان عنایاتی باشیم که خداوند از جمله این مراسم کرده است.

این عالم دینی می گوید: بالاترین نعمتی که نصیب ما شده، نعمت ولایت و محبت حضرت امیر است. مؤمنان علی (ع) و فرزندان او باید شکرگزار باشند گزارش بیا دیگه.

حجت الاسلام قوامی افزود: جنگی که در این دنیا انجام می شود به خاطر سلاح هسته ای و تجهیزات نظامی نیست، بلکه به خاطر ولایت امیر است. مؤمنان این است و این ثروتی است که خداوند به ما داده است.

وی با بیان اینکه نقش کلیدی زنان در جامعه غیرقابل انکار است، تاکید کرد: رسالت زنان تربیت دینی جامعه ای است که بتواند نسلی را با یک فرزند به پایان برساند. خوب و فرزندان خود را به نیت نگهبانی و تربیت سربازان امام زمان تربیت کنید.

این کارشناس مذهبی گفت: ذهن مادر نقش مهمی در خانواده دارد و شیر خالص و حلال نقش موثری در تربیت فرزندان دارد.

وی در پایان هشدار می دهد: قدر خود را بدانید، به خاطر زمان و لحظه و پیچ های تاریخ بدنیا بیایید و مد و جامعه ما را به جولان ارزان نفروشید، بلکه سعی کنید نسلی را تربیت کنید که حضرت مهدی را یاری کند.

دکمه بازگشت به بالا