راه اندازی سامانه رصد و پایش شاخص های عدالت جنسیتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

راه اندازی سامانه رصد و پایش شاخص های عدالت جنسیتی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، پیش از ظهر امروز جلسه هم اندیشی معصومه ابتکار در وزارت آموزش و پرورش با مدیر آموزش زنان در همه کشورها که از طریق ویدئو کنفرانس و مدیر آموزش زنان استان شهید رجایی برگزار شد ، از زحمات وزیر یاد شده قدردانی می کنند. وی در مورد نقش و جایگاه زنان و همچنین اهمیت مهارتهای زندگی گفت: مهارتهای زندگی مطمئناً دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار می گیرد اما در این روزها شاهد تحقق مباحث آموزش مهارتهای زندگی هستیم.

وی با اشاره به مدیر بانوان افزود: سخنان مدیر آموزش زنان نشاط ، امید و قدرت وزارت آموزش و پرورش را نشان می دهد ، بنابراین زنان باید در تقویت روحیه امید و اشتیاق تلاش کنند.

ابتکار بابیان این است که با وجود کمبودها و موانع ، ما باید بتوانیم در مسیر جهاد علمی به سوی کسانی که دانش و دانش دارند حرکت کنیم. ماورایی وی برای رسیدن به آینده کشورمان گفت: برابری جنسیتی یکی از دستور کارهای دولت تدبیر و امید است ، و تدوین برنامه شش به عنوان وظایف و رویکردهای پیشنهادی ، و اقدامات در دست اقدام است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مسائل عدالت جنسیتی را به شاخص ها ، سیاست ها و برنامه ها تبدیل نکرد های بهبود اوضاع زنان در استان ها بگویید و به اشتراک بگذارید: در آه تو بر اساس 178 شاخص عدالت جنسیتی ، 19 شاخص خاص با آموزش همراه است و اجباری تلقی می شود. کل بنابراین البته آموزش در برخی شاخص ها های همکاری دیگر با این نماینده های خوب بوده

وی همکاری آموزش و پرورش استان در تدوین اسناد برای بهبود وضعیت زنان و خانواده ها را ستود و اظهار داشت: ویژگی های این سند برگرفته از آیات الهی قرآن است که به موضوع عدالت جنسیتی اشاره دارد و خداوند در آن آیه تأکید می کند که اعمال صالح جنسیت .

ابتکار دیدن قرآن در باره او عدالت جنسیتی را نشان داد و گفت: اگر شما به انجام احکام الهی ، آیات قرآن و احکام پیامبر صلاح می دانیدص) ما و اگر قرار است در قرن بیست و یکم جامعه ای مدنی در قالب جامعه ای مرفه و مطابق ادعاهای گام های انقلابی دوم باشیم ، باید به این ظرافت ها توجه کرده و عدالت جنسیتی را در حاکمیت دولت محقق کنیم.

وی با نشان دادن اهمیت الگوها ، ادامه می دهد: “ما باید الگوهای معاصر یا الگوهای تاریخی را پیدا کنیم که بتوان آنها را مدل های مدرن زنان دانست.”

وی در مورد دروس مهارتهای زندگی برای دانشجویان دختر می نویسد: “ما 12 مهارت زندگی عالی برای آموزش و همکاری خوب فراهم می کنیم.” در مزرعه ما مهارت های ارتباطی با آموزش داریم. این مهارت ها به مکالمات خانوادگی ، مکالمات بین نسلی و پادکست ها تبدیل شده است.

این طرح پادکست های تولید رادیو را در شبکه فراهم می کند خوشحالم وی افزود: مسئله مهارت های بین نسلی از نظر اجتماعی و روانشناختی مسئله مهمی است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: ما در مورد مسائل امنیتی و مهارت های زندگی با مرکز رشد فکری کودکان و نوجوانان ، دانشگاه فرهنگیان و انجمن اولیا و مربیان همکاری خوبی داریم و توسعه را مورد تأکید قرار می دهیم.

ابتکار ادامه می دهد: “ما مدل های زیادی در مورد الگوی شخصیتی زنان مسلمان داریم و در حال حاضر به این موضوع توجه می کنیم ؛ در این راستا کتاب معرفی حضرت خدیجه”s “ ما به عنوان اولین زنان مسلمان ، خود را وقف آموزش و پرورش می کنیم تا این زن بزرگ مسلمان بتواند الگویی برای دانش آموزان باشد ، زیرا او شایسته است در دوران معاصر الگو باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در سه سال پیش ما 8000 مدیر زن در سطح آموزش مقدماتی و متوسطه داریم و اکنون 90 مدیر زن بالاترین سطح را در کشور داریم و این یک رویداد مهم است زیرا به 10 نفر می رسد. “

سرانجام ابتکار گفت: بنیانگذاران انقلاب اسلامی باید بر مشارکت زنان در کشور تأکید کنند. با رویکرد دولت ها در این در باره فراهم کرده است. ما همچنین در آموزش و پرورش پیشرفت خوبی داریم ، اما البته ظرفیت وجود دارد ها بیشتر و بیشتر و امیدواریم که شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه باشیم.

دکمه بازگشت به بالا