اقتصادیبرترین های کسب و کار مجیک

راهنمای دریافت مشاوره وام بانکی

در ابتدای مسیر راه اندازی کسب و کار اگر به دنبال دریافت وام بانکی هستید با توجه به انواع وام ها و تسهیلات از جمله وام کشاورزی و وام های کلان برای تولیدکنندگان و صنعتگران و … که توسط بانک های مختلف ارائه می شود. با شرایط مختلف برای متقاضیان.. مسلماً دریافت مشاوره وام بانکی از کارشناسان می تواند شما را از سردرگمی خارج کند تا بتوانید با دید باز نسبت به دریافت وام مورد نیاز خود از منابع موجود اقدام کنید.

همچنین در صورتی که زمان کافی برای تحقیق در مورد این سوالات ندارند، می توانند قبل از درخواست وام از کارشناسانی که اطلاعات جامعی در مورد به روزترین و مناسب ترین وام بانکی دارند، مشاوره بگیرند. به هدف نزدیک تر..

موسسه سرمایه گذاران یکی از موسسات مختلف ارائه دهنده مشاوره وام بانکی با بیش از بیست سال تجربه و تخصص برای دریافت وام های کلان بانکی از تمامی بانک های کشور است که مناسب ترین شرایط شماست.

بر این اساس، ما در گروه سرمایه‌سازان اطلاعات به‌روز و دقیق در مورد انواع طرح‌های حمایتی جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وام مسکن و وام عمومی بیش از آن ارائه می‌کنیم. 500 میلیون تومان و کلان و میلیاردها و کلیه اطلاعات شرایطی که باید به آنها داده شود از جمله مناسب ترین موارد برای شرایط متقاضی.

همچنین یک وکیل برای مشاوره و راهنمایی در مورد شرایط و مدارک لازم، نحوه پرداخت، نرخ سود و کلیه جزئیات به شما منصوب می شود تا بتوانید با اطلاعات کامل برای دریافت وام اقدام کنید و یا آن را ارسال کنید. کارشناسان شرکت، این کار را به سرمایه سازان بسپارید.

خدمات موسسه سرمایه سازان

شرکت توسعه تجارت سرمایه‌ایزر با بیش از دو دهه سابقه مشاوره، ارائه، تسهیل و اخذ وام بانکی در زمان کوتاه و با سود کمتر.

ما با کارشناسان در زمینه های زیر کار می کنیم تا به متقاضیان خدمت رسانی کنیم:

حصول اطمینان از صدور پروانه های تکمیلی کشاورزی، صنعتی و صنعتی

وام مسکن (خرید، مضاربه و مشارکت در ساخت و ساز)

وام های صنعتی (خرید ماشین آلات، توسعه و سرمایه در گردش)

وام کشاورزی (گلخانه، دام، زیربخش و سرمایه در گردش)

یکپارچه سازی اطلاعات، فناوری و برنامه های مالی زیر نظر کارشناسان بانکی

در مورد انواع وام های بانکی مشاوره بگیرید

همانطور که می دانید بانک ها انواع مختلفی از وام ها را به متقاضیان ارائه می کنند. مهمترین آنها عبارتند از:

وام های مضاربه

وام مضاربه برای تجار است و این افراد توسط بانک های دولتی و خصوصی اعطا می شود. این مزیت با هدف تسریع مبادلات، افزایش صادرات و ورود ارز به کشور به اشخاص حقیقی و حقوقی که در این زمینه فعالیت می کنند تعلق می گیرد.

وام بانکی مضاربه، سرمایه پولی است که به عنوان تسهیلات بانکی در اختیار صادرکنندگان و فعالان حوزه بازرگانی فعال در حوزه صادرات است، به صورت فوری یا تدریجی در بازه‌های زمانی معین. بر اساس عقد مضاربه، سود حاصل از تجارت به نسبت معینی بین بانک و متقاضی تقسیم می شود و میزان وام با فرمول خاصی تعیین می شود و متغیر است.

می توانید مدارک اولیه، شرایط، نیاز به وثیقه، مبلغ وام و سود دریافت وام مضاربه را از مشاوران سرمایه سازان بپرسید.

وام های کشاورزی

فعالان بخش کشاورزی و دامپروری واجد شرایط دریافت وام و تسهیلات جهاد کشاورزی هستند. در بخش آب و سیستم آبیاری نوین، محیط زیست، صادرات محصولات کشاورزی، باغبانی، باغبانی، کشت گلخانه ای، خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی و ….

نرخ بهره در حوزه کشاورزی جهاد با مناطق ممنوعه و مجاز متفاوت است. مدت تنفس و ساخت بین 1 تا 1.5 و بازپرداخت آن 5 سال در نظر گرفته شده است (به جز وام 1 سرمایه در گردش در سال) و ضمانت به صورت اوراق قرضه می باشد.

برای بهره مندی از این امکان، ابتدا باید کسب و کار خود را در سامانه جهاد کریشی و سیتا ثبت کرده و فرم ها و اطلاعات درخواستی را در سامانه پر کنید. سپس پرونده متقاضی در جلسه کمیسیون جهاد کشاورزی بررسی می شود و در صورت تایید می توانید برای برداشت مبلغ درخواستی و توافقی به بانکی که مراجعه کرده اید مراجعه کنید.

وام راه اندازی کسب و کار

وام های خوداشتغالی برای افرادی مناسب است که برای راه اندازی کسب و کار خود به سرمایه اولیه نیاز دارند. وام های خوداشتغالی توسط بانک ها و موسسات مالی تحت طرح های مختلف کمکی حمایت می شود و افراد می توانند برای دریافت این وام ها اقدام کنند و دریافت کنند.

بسته به ایده تجاری و طرح کسب و کار فرد، نرخ سود وام خوداشتغالی و بانک ها و مؤسسات مالی مختلف، تسهیلات مختلف معمولاً بین 4 تا 10 درصد است. سقف و شرایط وام هر ساله بر اساس بودجه سالانه توسط دولت اعلام می شود و بسته به نوع بانک و شعبه ای که در آن درخواست ارائه می شود متفاوت است.

نرخ بازپرداخت وام بر اساس درآمد ماهانه یا سالانه کسب و کار برای یک دوره 4 تا 5 ساله است.

علاوه بر موارد فوق، وام انواع وام؛ وام خرید کالا؛ وام برای بهبود خانه؛ وام های بدون وثیقه و وام های ارشد؛ برای دریافت وام های کشاورزی و صنعتی و غیره با مشاوران و سرمایه سازان تماس بگیرید. .

وام صنعتی

در برنامه ابلاغی وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت در سال جاری، اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری، افزایش تولید و اشتغال، بهبود و افزایش بهره وری، نوسازی و ارتقای واحدهای تولیدی. بانک و توسط متقاضی ارائه می شود.

شرکت سرمایه‌گذاران ضمن جستجوی بهترین فرصت‌ها، شرایط وام‌های کلان صنعتی و تولیدی را به تولیدکنندگان و مشترکان ارائه می‌کند. متقاضیان محترم می توانند جهت مشاوره و اطلاع از انواع وام های صنعتی با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایند.

وام مسکن

بسیاری از بانک ها برای وام خرید مسکن تسهیلات اعتباری ارائه کرده اند، با این حال بانک مسکن متخصص ارائه این وام به صورت وام مسکن اولی و به صورت وام اوراق است.

وام اول مسکن همانند وام اول مسکن و مناسب افرادی است که برای اولین بار می خواهند از گزینه وام مسکن استفاده کنند و یکی از شرایط اصلی اخذ آن داشتن سپرده در این بانک می باشد.

برنامه اعطای اوراق قرضه مصاب برای افرادی است که شرایط دریافت سپرده جدید را ندارند یا فرصت کافی برای یک سال صف دارند.

برای دریافت این وام باید شرایط عمومی وام (در زیر) و برخی شرایط خاص دیگر را داشته باشید که عبارتند از:

وام گیرنده باید 18 سال یا بیشتر داشته باشد. برای نشان دادن توانایی بازپرداخت به درآمد خالص کافی نیاز است.

برای دریافت این وام ابتدا بانک باید از وام استفاده کند. البته متقاضیان وام مسکن برای اولین بار می توانند با خرید اوراق قرضه این کار را انجام دهند.

تاریخ پروانه خانه باید کمتر از 15 سال باشد و ارزش ملک معادل 80 درصد مبلغ وام باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه استقراض از بانک مسکن و سایر بانک ها می توانید با مشاوران سرمایه سازان تماس بگیرید.

وام های هنگفت و میلیاردی

وام های کلان و چند میلیاردی برای صاحبان مشاغل اقتصادی، کارگاه های تولیدی، کارخانه ها و شرکت های بازرگانی در نظر گرفته شده است. همچنین کسانی که سپرده بلندمدت بانکی و بیش از یک میلیارد دارند و یا صاحبان ملک می توانند از سند آن به عنوان وثیقه بانکی استفاده کنند.

سقف وام در بانک های مختلف برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است. بانک ملی، بانک ملی، بانک دی و تعاون توسعه تسهیلات چند میلیاردی با بازپرداخت و سود متفاوت به متقاضیان می دهند. برای اطلاع از شرایط اخذ وام کلان می توانید با کارشناسان شرکت سرمایه سازان تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی جهت دریافت وام بانکی

می دانیم که دریافت وام از بانک بدون اطلاع از شرایط می تواند باعث سردرگمی و تاخیر در روند وام شود. با دریافت مشاوره وام از بانک، صرفاً با تماس با کارشناس سرمایه سازان، می توان مدرن ترین تسهیلاتی را که بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مختلف برای متقاضیان طراحی کرده اند استعلام کرد و مشاوره های لازم را برای دریافت آن دریافت کرد. .انجام دادن.

متخصصان بانک در شرکت توسعه کسب و کار سرمایه سازان در تمامی مراحل و از صفر تا صد جهت مشاوره در خصوص وام های بانکی و یا نمایندگی متقاضی جهت آماده سازی راه ها و مراحل اخذ وام حضور خواهند داشت. فقط با شماره 02128427870  تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

 

دکمه بازگشت به بالا