راهبرد پژوهشکده زن و خانواده صیانت از جوانان و نهاد خانواده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، زهرا شریف دبیر اجرایی همایش بین المللی خانواده تاب آور و چالش های اخلاقی در دنیای در حال تغییر در مراسم افتتاحیه دومین نشست این همایش که صبح امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۰۳ برگزار شد. گزارش این همایش در سالن همایش آیت الله شرایی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم ارائه شد و راهبرد پژوهشکده زنان و خانواده حمایت از جوانان و نهادهای خانواده نام دارد. و تقویت ارزشهای اخلاقی

وی در ادامه به برپایی همایشی با مقیاس بین المللی و همکاری حوزه های علمیه و دانشگاه های مختلف و 11 محور اشاره کرد و اظهار داشت: در این همایش نظر کارشناسی بیش از 100 اندیشمند بین المللی در حوزه آمار خانواده و بسیاری ارائه شد. پیش نشست در ویس در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی و آمریکایی برگزار شد.

دبیر اجرایی همایش بین المللی خانواده های تاب آور به منشور کنفرانس بین المللی خانواده های تاب آور و چالش های اخلاقی تحولات جهان و تبدیل سلسله نشست ها به دفتر علمی اشاره کرد و افزود: هر نشست بر اساس یک دفتر ویژه برگزار می شود. بحث، محور قلم آراسته، ترجمه کتاب های ویژه و شناسایی نهادها، افراد بین المللی و فعالیت فعال در حوزه خانواده از دیگر برکات این همایش است.

وی همزمانی این همایش با بیست و پنجمین سال تاسیس پژوهشکده زن و خانواده را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: پژوهشکده زن و خانواده دارای 17 عضو هیئت علمی در گروه های علمی «روان شناسی و تربیت»، «فقه و حقوق» است. “، “مطالعات اجتماعی” و “مطالعات نظری” کار خود را آغاز کرده است.

خانم شریف در تشریح آمار مقالات ارسالی با بیان اینکه بیش از 200 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: فصل 130 مقاله ویژه و ترسیم 50 مقاله اختصاص یافته، این تنها بخشی از رویکردی است که در مجموع با گردآوری 26 مقاله علمی توسط اعضای هیأت علمی پژوهشکده توانستند محتوای ارزشمندی در راستای راهکارها و راهکارهای ترسیم خانواده تاب آور ارائه دهند.

وی در پایان سخنان خود گزارشی از پنج محور پنل ویژه همایش خانواده تاب آور و چالش های اخلاقی در دنیای در حال تغییر ارائه کرد و اظهار داشت: پنل ویژه «خانواده تاب آور و اندیشه معاصر»، «اخلاق». ، ابعاد روانی و تربیت خانواده های تاب آور، «ابعاد فقهی- حقوقی خانواده مقاوم»، «تبلیغات، کنشگری و فضای مجازی»، «مقاومت خانواده در رویکرد تاریخی و تمدنی»، «خانواده های مقاوم و تفکر معاصر» “ابعاد اخلاقی، روانی و تربیتی خانواده مقاوم”، “ابعاد فقهی – حقوق خانواده مقاوم”، “تبلیغات، کنشگری و فضای مجازی” و “مقاومت خانوادگی در رویکرد تاریخی و تمدنی” در این نشست ارائه می شود. کنفرانس.

دکمه بازگشت به بالا