ذوب‌آهن سرسخت بازی می‌کند – میجیک

میجیک/ اصفهان ملی پوشان تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان معتقدند هیچ یک از الهام فرهمند که طراح تمام حملات و حرکات رو به جلو در زیرانیا است، در این بازی کاملا به چشم نمی آید.

شبنم بهشت ​​امروز (چهارشنبه 20 بهمن) پس از پیروزی 5 بر صفر مقابل زیرانیا در هفته نهم لیگ برتر بانوان در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به تیم و کادر فنی تیم خسته نباشید گفتم ذوبی ها. در این مدت او سال ها همیشه سخت بازی کرده است و ما بازی سنگینی با این تیم داشتیم.

وی افزود: با آنالیزهایی که کادر فنی این تیم در مسابقات اخیر انجام داد و به تیم داده شد و تمرینات مکرری که برای این بازی انجام شد، توانستیم به برتری برسیم. ما با هدف پیروزی و 3 امتیاز مهم این بازی به میدان رفتیم. با عملکرد عالی تحلیلی تیم زورینگا و تاکتیک کادر فنی موفق بودیم.

وی در خصوص غیبت الهام فرهمند و نبود طراح در تیم زیرانیا گفت: حضور الهام فرهمند کاملا احساس می شود، زومبل چند بازیکن ملی پوش و کادر فنی ملی دارد که باعث شده سطح این تیم بسیار بالا باشد و بازی سختی است ما این تیم را داریم.

تیم ملی فوتبال بانوان شهرداری سیرجان همراه با اردوی تیم ملی در طول برگزاری لیگ و ایجاد وقفه، اضافه کرد: واقعاً وقفه وجود دارد، اما برای کسب نتایج و عملکرد خوب باید روی تیم ملی و سپس لیگ تمرکز کنیم. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا