برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

دیزل ژنراتور چینی GF

برندهای دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور یکی از تجهیزات صنعتی است که برای تولید برق اضطراری استفاده می شود. این وسیله دارای دو بخش اصلی موتور دیزل و ژنراتور است که در کنار هم برق را تولید می کنند. در این مقاله به معرفی معروف ترین برندهای دیزل ژنراتور در ایران می پردازیم. برای آگاهی از قیمت دیزل ژنراتور با شرکت کاشانی تماس بگیرید.
دیزل ژنراتور ولوو پنتا
دیزل ژنراتور ولوو پنتا محصول این شرکت بزرگ است. ولوو، بزرگترین شرکت صنعتی در سوئد با بیش از 120 سال سابقه، تولید کننده موتور با طولانی‌ترین سابقه در جهان است. تا به حال، تولید موتور این شرکت بیش از 1 میلیون قطعه است که به طور گسترده در اتومبیل های بزرگ و کوچک، کامیون های سنگین، ماشین های مهندسی و کشتی ها استفاده شده است. علاوه بر این، این موتورها و دیزل ژنراتور نیروی محرکه ایده آل برای مجموعه های تولید برق هستند. موتورهای ولوو دارای قابلیت بارگذاری بالا و همچنین عملکرد سریع و قابل اعتماد استارت سرد هستند.
دیزل ژنراتور ولوو مدل Volvo 68-500 با دستگاه محافظ خودکار، دیزل ژنراتور ولوو می‌تواند به طور خودکار دمای آب، دمای روغن، فشار روغن و سرعت را کنترل و تنظیم کند. دیزل ژنراتور ولوو دارای مزایای زیادی مانند تنظیم خودکار سرعت، تنظیم خودکار ولتاژ، عملکرد دینامیکی خوب، نوسانات پایدار ولتاژ، راندمان بالا، قابلیت اطمینان بالا، عمر طولانی و غیره است. این دیزل ژنراتورها را می توان به عنوان یک گروه نیروگاه با سیستم استارت اتوماتیک مطابق با نیاز مشتری ترکیب کرد.
دیزل ژنراتور ولوو مدل P150V تضمین می کند که هیچ لرزشی مضر رخ نخواهد داد. لنت های ضد لرزش بین پایه های دینام دیزل ژنراتور ولوو نصب می‌شوند و قاب پایه بنابراین از جداسازی کامل ارتعاش اطمینان حاصل می‌شود دیزل ژنراتور ولوو بر روی سطحی ناهموار بدون هیچ گونه اثرات مضر قرار می‌گیرد. برای دوام و مقاومت در برابر خوردگی، جنس دیزل ژنراتور ولوو تمام آهن و فولاد است. رنگ آمیزی دیزل ژنراتور ولوو سطح عالی مقاوم در برابر خوردگی را فراهم می کند.
امکانات دیزل ژنراتور ولوو
رتبه بندی آماده به کار برای یک موتور آماده به کار باید برای حداکثر 70٪ ضریب بار متوسط ​​و تقریباً 200 ساعت در سال اندازه شود. درجه بندی برق آماده به کار هرگز نباید اعمال شود، مگر در موقعیت های قطعی اضطراری واقعی. با دیزل ژنراتور ولوو دارای رتبه آماده به کار، هیچ قابلیت اضافه باری در واحدها وجود ندارد.
Prime Power حداکثر توان قابل دسترسی در بار متغیر برای تعداد نامحدود ساعت در سال برای دیزل ژنراتور در یک تنظیم بار متغیر است. توصیه نمی شود که بار متغیر در طول هر دوره عملیاتی از میانگین 70 درصد توان اولیه تجاوز کند. اگر موتور با 100% توان اولیه کار می‌کند، ساعات سالانه نباید از 500 تجاوز کند. از موقعیت های اضافه بار باید اجتناب شود، اما قابلیت اضافه بار 10% برای یک دوره 1 ساعته در یک چرخه 12 ساعته کار در دسترس است. برق پیوسته در برنامه‌هایی استفاده می‌شود که در آن برق تأمین‌کننده در بار ثابت 100 درصد برای تعداد نامحدود ساعت در سال است. واحدهای نامی توان پیوسته بیشتر در کاربردهایی استفاده می‌شوند که شبکه برق غیرقابل دسترسی است.
دیزل ژنراتور چینی GF
دیزل ژنراتورهای سری Yanan GF با موتور چینی کار می‌کنند. مجموعه های دیزل ژنراتور نوع باز دارای خنک کننده آب هستند. دیزل ژنراتور چینی GF دارای یک محفظه صوتی کنترل نویز هستند که برای ژنراتورهایی در محدوده 10kva تا 5000kva پوشش داده شده است. سایبان ها دارای کیفیت عالی و طول عمر بالایی هستند. کل سطح سازه دیزل ژنراتور چینی GF با یک درمان ضد آب و هوا و ضد خوردگی محافظت می شود. علاوه بر این، دارای یک پوشش پودری پلی استر خالص است که جریان هوا را برای انتشار افزایش می دهد و همچنین تهویه را با تمام کاربردها افزایش می دهد. به لطف این ویژگی ها، Yanan عملکرد بالایی را در شرایط مختلف ارائه می دهد.
دیزل ژنراتور چینی GF طراحی فشرده و نیاز به سوخت پایینی دارند. دارای گاورنر مکانیکی یا الکتریکی با قابلیت تنظیم سرعت حساس هستند. دیزل ژنراتور چینی GF قابلیت اطمینان بالا، سهولت تعمیر و نگهداری و ساعات کار طولانی و بدون وقفه را ارائه می‌دهند. دیزل ژنراتور چینی GF یک شبکه خدمات جهانی دارند که خدمات قابل اعتماد را تضمین می‌کند. انواع دیزل ژنراتور چینی GF دارای محفظه آب و هوا و مخازن سوخت زیر پایه هستند. محفظه ها دارای درجه باد هستند. کانتینرها و تریلرها مطابق با استانداردهای ISO هستند. انواع دیزل ژنراتور چینی GF طیف گسترده ای از اتصالات پیچ و مهره ای را برای گسترش سیستم ارائه می دهند که در کارخانه طراحی و آزمایش شده اند. نصب و راه اندازی با انتخاب بسته بندی انعطاف پذیر ساده و مقرون به صرفه است.
ست دیزل ژنراتور ریکاردو چینی
خروجی دیزل ژنراتور ریکاردو چینی 10kVA – 55KVA است که توسط JAPAN YANMAR پشتیبانی شده است. ست قدرت دیزل ژنراتور ریکاردو چینی از 10KVA تا 55 KVAتنوع دارد. همچنین نوع باز، نوع بی صدا، نوع کانتینر، نوع تریلر و سیستم ATS، عملکرد AMF، سیستم موازی آن انتخابی و اختیاری است. مجموعه دیزل ژنراتور بی صدا، با موتور RICARDO چینی ایمنی، پایداری به صرفه بودن و قدرت قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهد.

دکمه بازگشت به بالا