مطالب میجیک

دومین شکست دختران هندبالیست ایران در آسیا

تیم ملی هندبال بانوان ایران در سومین دیدار خود در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مقابل چین تایپه شکست خورد.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال بانوان ایران در سومین دیدار رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به مصاف چین تایپه رفت. شاگردان اکبرآبادی در این بازی با نتیجه 18 بر 28 شکست خوردند.

این دومین شکست دختران ایران در این مسابقات بود. آنها با دو شکست مقابل چین و چین تایپه شانس صعود به نیمه نهایی را از دست خواهند داد و در این شرایط در صورت پیروزی در آخرین بازی مقابل هند در رده سوم گروه قرار خواهند گرفت. محل

دختران فوتبال ایران پیش از این مقابل چین شکست خوردند و مقابل ازبکستان پیروز شدند. آنها در چهارمین و آخرین بازی مرحله گروهی روز چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح باید به مصاف هند بروند.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از 9 تا 18 تیرماه در هنگ کنگ برگزار می شود. در این مسابقات تیم ها در مراحل اولیه در دو گروه به رقابت می پردازند. در گروه اول تیم های هنگ کنگ، قزاقستان، کویت، ژاپن و کره و در گروه دیگر ایران با چین، ازبکستان، چین تایپه و هند همگروه است.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت. مرحله نیمه نهایی 25 تیرماه و رده بندی و فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان بانوان آسیا این دوره از مسابقات 27 تیرماه برگزار می شود. مسابقه تعیین رتبه پنجم تا هشتم 26 تیرماه برگزار می شود.

5 تیم برتر این رقابت ها به مسابقات جهانی مقدونیه شمالی راه خواهند یافت. تیم ملی نوجوانان دختر ایران در دور قبلی این رقابت ها دوم شد و جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد.

فاطمه مرهیس، الناز یارمحمد توسکی، مائده اشاک، ارزو بهمئی، سعیده غضنفری، صبا زنگنه، نگین رحمانی، هانیه شاهواییسی، ناسترن فراهانی، راحله اعتمادی پور، الهه نیکان، زهرا، آسمان بدوی ها، آسمانی ها، هابانی ها، آسمانی ها، آسمانی ها آنی به عنوان 17 بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا.

مریم رضائیان سوپروایزر، غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی، فاطمه محمدخانی و سیده مریم فخری مربیان فنی و مهدیه کنگرانی فراهانی به عنوان کادرفنی فیزیوتراپیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا